من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

30یا30

بنده‌خدا رو فرستاده سنگال، بعد یهو از اینجا حکمِ برکناری صادر می‌کنه واسش! من موندم این آقای دکتر چه علاقه‌ای داره که این کارای جالب توجه رو انجام بده!


رسانه‌ی ملیِ ما فقط وقت داره که بگه پلیسِ انگلیس با دانشجوهای معترض برخورد کرده، یا اینکه از روی فیلم‌ها و عکس‌های تهیه شده داره چهره‌هارو شناسایی می‌کنه که شرکت‌کنندگان رو دستگیر کنه. کی می‌گه پلیسِ ما این کارا رو کرده بود؟!


اغتشاشگران را شناسایی کنید

عکس اغتشاشگرانِ تهران برای شناسایی

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

یادته یه بار در مورد بلاگفا و مدیرش چی گفتم. فرض کن همونو گفتم برای همین

آره یادمه. ولی نمی‌دونم چرا هردوتا کار -هم کار بلاگفا و هم کار دکتر- در موردِ من که نتیجه‌ی خوبی نمی‌ده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد