من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

قول بده ...

قول بده که خواهی آمد

اما هرگز نیا

اگر بیایی

همه چیز خراب می‌شود

دیگر نمی‌توانم

این‌گونه با اشتیاق

            به دریا و جاده خیره شوم

من خو کرده‌ام

           به این انتظار

           به این پرسه‌زدن‌ها

                      در اسکله و ایستگاه

اگر بیایی

من چشم به راه چه کسی بمانم؟

رسول یونان

نظرات 2 + ارسال نظر
دلنیا چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

بله...
لذت عشق به نرسیدنه....



http://www.delniya.blogsky.com

خودمونیما، عجب لذت مزخرفیه!

آشکار چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

ببین. اشکال از خودته. بهانه می دی دستش که نیاد. حالا اینقدر منتظر شو تا زیر پات علف سبز شه

هرکه خورد از جامِ عشقت قطره‌ای
تا قیامت مست و حیران خوشتر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد