من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

بشتابید به سوی نماز

رفته بودم کلیدِ سالن PC رو تحویل بدم که ناگهان درِ اتاقِ رئیس -همون که شبیهِ درِ گاوصندوقه!- باز شد و آقای دکتر -با آستین‌های بالا زده- شتابان بیرون دوید (در همون حال دویدن سلام و احوالپرسی هم نمودند)! وقتِ ظهر بود و اندکی گذشته از اذان. دکترِ عزیزِ ما به معنای واقعا «حی علی‌الصلاة» رو اجرا کردن تو این صحنه!



من با هدفمندیِ یارانه‌ها موافقم!


نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

حتما همون هدفمند سازی یارانه ها رو می گی دیگه؟ آره؟
فرایند عدالت در کشور های جهان سوم همیشه به بی عدالتی ختم می شه!
حالا آقای رئیس توی گاو صندوق چی کار میکرد؟ مگه نماز رو تو گاو صندوق می خونن؟ وای من چم شده؟ چرا امروز اینقد نه امشب اینقدر سوال می پرسم؟ نه؟

بله همون هدفمندسازی رو میگم
ایشالا که تو کشور ما نشه!
آقای رئیس تو گاوصندوقشون نماز نمیخونن؛ اگه دقت میکردیم گفتم از تو گاوصندوقه شتابان دوید بیرون به طرف نماز!
سوال کردن کار خوبیه از نظر بنده‌ی حقیر!

آشکار سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

حالا خوبه "و قاتلوهم حتی لاتکون فتنه" رو اجرا نکردند
دلیل موافقت می تواند یکی از دلایل زیر باشد:
1 - بودن دست در جیب دیگران (پسر خانه بودن)
2- پیدا کردن گنج یا زیر خاکی
3- داشتن مشاغلی چون زورگیری، شر خری و ...
4- گرفتن حق حساب از سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها
5- استفاده از افعال معکوس
6- تلاش برای توی چشم بودن با مخالفت (رجوع شود به قضیه مدیر بلاگفا)
7- عدم آگاهی از اصل قضیه
8- امکان وجود سیستمی در بلاگ اسکای که جملات مخالف را موافق می کند

دلیلش هیچ کدام از اینها که شما فرمودید نبود

دوست سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

و چه زیبا فرمودن جناب اشکار خان
حتما یکی از دلایل ایشان بوده کمی فکر کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همیشه همه‌ی زیبا‌یی‌ها حقیقت ندارند

مهتاب سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

باورکن همین محمود چند بار از من پرسید بالاخره میلاد موافقه یا نه!
در مورد نماز توهم تمرین کن!

چشم تمرین می‌کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد