من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

سومی

معادلات دیفرانسیل: ۷

اینقدر بگو مزخرفات که ۱۰ ترم دیگه هم بیوفتی این درسِ شیرین رو!


پ.ن: نمی‌دونم چی شده که اساتید اینقدر فعال شدن که به سرعت نمره‌ها رو میدن. دیروز فیزیک دادیم و صبح نمره‌اش اومد. امروز معادلات دادیم و الان نمره اومد! فک کنم یه دستای پشت پرده‌ای تو کاره که نمره‌های مهندسی شده‌ای رو به ما بدن. من تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نخواهم شد. فردا با استاد جعفری به گفتگو خواهیم نشست ...

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

به همین ترتیب اگر جلو برود می بینی که اول نمره ها را زده اند و قرار است برای کسب آن نمره ها امتحان دهی
پس فردا با استاد جعفری:
شما: استاد در این امتحان تقلب رخ داده و من تقاضای تجدید برگزاری آن را دارم
استاد: پس یا قصد براندازی داری یا نافرمانی مدنی یا از سیا پول گرفته ای یا از موساد یا منافقی یا سلطنت طلب یا منافقی یا خواص بی بصیرت یا ...
من توصیه می کنم به همین نمره قانع باشی و التزام عملی خودت را به استاد نشان داده و اصل استاد مداری را رعایت کنی. هرچه از دوست رسد نیکوست

بعید نیست!
فعلا که استاد مارو برانداخته! قرار شد فکراشو بکنه شاید بپاسمون!

من چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام نگران نباشین من مطمئنم پاستون میکنه!
مطمئنم .

و علیکم‌السلام بر "شما"!
ایشالا که پاس کنه. نکرد هم نکرد. سر به دیار بی‌خیالی می‌گذاریم!

مهرداد چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چه حیف شد. دوست داشتم پاس شی ولی اشکال نداره پایت خوب خوب قوی میشه واسه ریاضی مهندسی.
ولی جدی سرعتشون خیلی بالاستا. کف کردم.

ما نخوایم پایه‌ی این درسای چرتمون قوی بشه کی رو باید ببینیم؟
مرگ بر همه‌ی این علوم پایه! واقعا ترجیح میدم بشینم تاریخ بیهقی رو بخونم و از اول تا اخرشو ساده‌نویسی کنم ولی این مزخرفو یه بار دیگه نخونم :دی
البته هنوز جای امیدواری هست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد