من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

زیاد به من نزدیک نشوید فعلا!

الآن -دقیقا همین الآن رو عرض می‌کنم- دلم می‌خواد برم رو پشتِ بوم و فریاد بزنم. فراتر از فریاد اصلاً، هوار بزنم، یا عربده و حتی نعره!

دلم می‌خواد برم دمِ در اتاقم بعد هی محکم بهش لگد بزنم ... نه! در اتاقم بدرد نمی‌خوره؛ یه در آلومینیومی باشه بهتره، مثل همین در تِراس. محکم لگد بزنم اونقدر تا له فرو بره به اونطرف! بعد هم برم از بیرون اونقدر بکوبمش تا صاف‌کاری بشه!

می‌خوام محکم مشت بکوبم به زمین. خیلی محکم. صداش اصلا تو کل خونه بپیچه.


درس‌نوشت: این درس ساختمان داده هم درس خوبیه‌ها! فقط حیف که به طرز مخوفی امروز حتی یه ذره حوصله ندارم درس بخونم. کاش میشد یه هفته‌ای عقب انداخت امتحان فردا رو. بابا من حال ندارم درس بخونم! فکرم خراااااااااااااااابه!


دردنوشت: زبانمان زخم گشته است! درد می‌کند بدجور

نظرات 4 + ارسال نظر
تنهای تنها جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.taknava.blogsky.com

سلام دوست عزیز
اگر شما دوست دارید به مجموعه زیبایی از آهنگ ها دسترسی داشته باشید بهتره سری به ما بزنید مجموعه چندین آهنگ زیبا از خوانندگان داخل و خارج کشور
در ضمن برای تبادل لینک آماده هستیم اگر شما موافقید ما را با عنوان ( تک نوا - دانلود تک آهنگ های زیبا ) لینک کنید و به ما خبر بدید تا شما رو لینک کنیم .
با تشکر

علیک سلام
شروع
اگر (دوست دارم ....) آنگاه ....
وگرنه ؟
پایان

آشکار شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ

الان روحیه ات جون می ده برای فرستان توی رینگ بوکس. چون احتمال بردت یاده البته فرض می کنیم اون طرفی هستی که قراره (له فرو بره اون طرف) نه این که یکی دیگه صافت کنه
در مورد فعل (له فرو رفتن) هم چیزی نیافتم. شاید منظور (قر شدن) یا (کج و کوله شدن) بوده است
راه جایگزین : می توانید از همان تراس خودتان را پرت کنید پایین. هم تنوع است هم خسارتی به در نمی زنید که حاجی بزند شما را له فرو بروید آن طرف .... خودتان هم گفتید نزدیک زمین است و احتمال مرحوم شدن ندارد. البته اگر زیادی نزدیک است می توانید از بالای پشت بام امتحان کنید. لطفا فریاد، هوار، عربده یا نعره زدن تا قبل از برخورد با زمین فراموش نشود

اول نوشته بودم "له بشود" بعد اومدم پاک کنم بنویسم "فرو برود" که "له" این وسط جا معوارض همون اعصاب وند و پاک نشد! از خرد شده می‌باشد اینها!
نظر به اینکه اتاقمان را عوض کرده‌ایم، این اتاق جدید تراسش نرده دارد و راهی برای پایین افتادن باقی نمی‌گذارد. تازه از این بپریم پایین دردمان هم نمی‌آید حتی! همان پشت بام یحتمل پیشنهاد بهتری باشد. فکر می‌کنیم رویش!

آشکار شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

یاده = زیاده

آشکار شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

این وسط جا معوارض همون اعصاب وند و پاک نشد = این وسط جا موند (عوارض همون اعصاب) و پاک نشد

این یکی از عوارض استفاده از تاچ‌پد نامناسب لپ‌تاپ به جای ماوس است که بعضا مزاحم تایپ می‌شود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد