من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

چهارمی

زبان تخصصی: ۱۵.۵

قابل تحمل بود. گرفتنِ همین نمره هم از دکتر هزار خودش کلی کاره!


پ.ن: یادم نمیاد تو کل دوران تحصیل هیچ زبانی رو -اعم از انگلیسی و فارسی و عربی- کمتر از ۱۸ شده باشم. ولی وقتی فقط ۱ نمره از بالاترین نمره‌ی کلاس کمتر شدم، دیگه زیاد جای گله نمی‌مونه.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

ای خرخون !
ای افتخار برره !
ای هلو !
ای مهندس !
ای برنامه نویس !
ای زبان خارجه !
ای انگلیش مَن !

RaSo0l پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://1man.blogsky.com

یعنی واقعا باید بگم اون نظر رو من دادم ؟ خودت نمیفهمی ؟

چرا
از اون شکلک دهن گشادی که اون آخر گذاشتی تابلویی :دی

آشکار پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

یه ایده جالب به ذهنم رسید. بد نیست برای تنوع برخی از پست هایت را به زبان انگلیسی و عربی بگذاری
اگر کسی بلد بود که می خواند. اگر نه می دهد به یه مترجم تا برایش به فارسی برگرداند

ایده‌ات جالبه‌ها، ولی خیلی رویایی به نظر می‌رسه برا من! استعدادم تو زبان یه جورایی ذاتیه و همینطوری درکم بالاست تو فهمش، وگرنه چندان از نظر اصولی و کاربردی توانایی ندارم توش!

معین جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ق.ظ http://parsinameh.blogsky.com

چجوری عربی رو 18 به بالا میگرفتی ؟؟؟؟؟!؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟؟؟؟؟!!!!!

ما اینیم دیگه
تو کنکور البته فک کنم فقط ۷۳٪ زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد