من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

بی‌هویتی

شناسنامه و کارت ملی ندارم! گمشون کردم امروز تو خیابون. چه خاکی حالا کنم تو سرم؟!
نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

یاد اون حرف مامانا می افتم که "پولاتو همش تو یه جیبت نذار"
حالا شاید دلشون تنگ شد و زود اومدن. همین که با همن باز خوبه نیاز نیست نگران حالشون باشی.
بعدشم ملک شخصی خودته دوست داری بی هویت یا با هویت باشی به چه کسی مربوطه.
تازه به قول جناب زیباکلام "هویت ما از رضاخانه" نه از شناسنامه

آخه هیچوقت اصلا تو جیبم نمیذاشتمشون، یه بار تو عمرم داشتم از محضر برمیگشتم و تو جیبم بودن

غزل پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

محمد دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ق.ظ http://shabane.ir

سلام
همین رو بگم که دهنت صافه!
اینطوری!
من کارت ملی گم کردم پیر شدم.تو که احتمالا الان باید تشخیص هویت هم بری...بی هویت!

سلام برادر موفق!
مرسی از روحیه‌ای که دادی!

آشکار پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

@مهرداد
پولاتو همش تو یه جیبت نذار = همه پول ها رو توی یه جیب نذار

@صاحب وبلاگ
چه خاکی حالا کنم تو سرم؟! = معمولا خاک را روی سر می ریزند شاید منظور "حالا چه خاکی بر سرم بریزم" بوده باشد
در ضمن حضور شما در محضر در هاله ای از ابهام قرار دارد. شاید این گم شدن توطئه باشد!

والا ما از دوران طفولیت خاک‌توسر خطاب میشدیم بیشتر تا خاک‌برسر
آره اتفاقا فکر کردم بهش. ممکنه کار ... باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد