من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

وَلف!

چقدر خوبه اونقدر هوا صاف و یکنواخت باشه که تا یه روز برفی شد هی بری بیرون مثل عقده‌ای‌ها زیر برف قدم بزنی و منجمد بشی و برگردی خونه.

زیر باران که قسمت نشد بریم، اما عوضش تا می‌شد زیر برف رفتیم! حیف که اثراتِ بارانِ قبلی اجازه‌ی نشستنِ برف رو نداد. ظاهرا این برف به اندازه‌ی بعضی از دوستان اونقدر زرنگ نبود که صبر کنه آثارِ نفرِ قبلی پاک بشه بعد بیاد!


نیازمندی‌ها: یک جوانِ رعنای خوشتیپ آشنا به کامپیوتر و با کلی استعدادهای نهفته جویای کار می‌باشد! فاقد مدرک تحصیلیِ بالاتر از دیپلم، فاقدِ کارت پایان خدمت، فاقدِ شناسنامه و کارت ملی!



غم دل چند توان خورد که ایام نماند

گو: نه دل باش و نه ایام، چه خواهد بودن؟


نظرات 3 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

بد نیست ادمی گاهی متواضع باشد

گاهی بله، اما وقتی میخوای رزومه ارائه بدی برای استخدام شدن، باید تمام توانایی‌هایی که داری رو بدون هیچ تواضعی اعلام کنی. مرض که نداری الکی فروتنی به خرج بدی تا به مقصودت نرسی!

RaSo0l جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ http://1man.blogsky.com

گاهی فکر میکنم از آب و هوای گرگان جایی بی تعادل تر وجود داره یا نه ?!
دیروز برف اومد امروز آفتاب میزد تو چشت !

نه آب و هوای سرخنکلای شما خیلی خوب و متعادله

آشکار پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

این جوانی که فرمودید آقا هستند یا خانم؟

خانم‌ها که کارت پایان خدمت نیاز ندارند که! دارند؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد