من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

غروبِ عصرِ ما

دوره‌ی ما دیگه داره به سر می‌رسه. باید برگردیم به همون لاکِ خودمون!

نظرات 3 + ارسال نظر
نبی خواه دوست جدید شما پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.pdf-ketab.com

1.728395047541.43432943094سلام دوست گرامی
خیلی از ما گمشده ای داریم که ...
شاید گم شده شما از طریق سایت من پیدا بشه؟
ضمناً وقتی قدم سبزت رو تو سایتم گذاشتی حتماً یه سری به صفحه دوستان و حامیان من بزن شاید شما هم به جمع دوستانه من پیوستی[گل]
در ضمن وب زیبا و خوبی داری معلومه براش خیلی زحمت کشیدی امیدوارم روز به روز موفق تر بشوی[قلب]
آمار سایتم رو ببین تنها 2ماهه افتاحش کردم اگر راهکارش رو خواستی تو صفحه دوستان و حامیان به جوابش میرسی
منتظرت هستم خدا نگهدار[بدرود]

ول کن بابا مارو

مهرداد جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

ما وقتی به پایان می رسیم که فکر کنیم تموم شدیم حتی اگه تو اون لحظه وسط میدون باشیم و تا وقتی که به خود فرصت جوشش بدیم زنده ایم حتی اگه توی لاک باشیم.

آشکار پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

ولی کلاغه هنوز به خانه اش نرسیده است ...

تو راهه ، لیسانسشو که بگیره میرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد