من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

اعتصاب

اصلا حالا که اینطوره تا وقتی آشکار نیاد من دست به اعتصابِ قلم می‌زنم و چیزی نمی‌نویسم

نظرات 5 + ارسال نظر
من شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
به نظر من مسالمت آمیز حلش کنید بهتره

تو منی؟! ولی به نظر نیم من هم نمیرسیا
شوخی کردما! موافقم ولی خب ما منظر واکنش مقابل هستیم! ضمنا آی پی عجیبی داری! همونی که من فک میکنمی؟

مهرداد شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

آشکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار؟
کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی؟
کجایی که در عین آشکاری در این کده سراسر نهااااااااانی؟
بیا تا رونق بگیرد این خاموشی و روان گردد این بی خیااالی...

آقا بیا تحویل بگیر!

غزل یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

نههههههههههههههههههههههههههه
پس کی میایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اعظم مامان سپهر چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

راستی کجاست؟ برعکس اسمش خیلی وقته که ناپیدا شده!!

آشکار پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

@مهرداد
بللللللللللللللللللللللللللللللللللله؟؟
اینجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
دقیقا همین جاااااام.
آمدمممم!!

@غزل
چی شد ههههههههههههه؟
الان اومدم!

@صاحب وبلاگ
آقا یه نگاهی به سیستم صوتی وبلاگت بنداز. مثل این که صدا به صدا نمی رسه

صدا به صدا میرسه. فقط صدای شما یه اندکی تاخیر داره آقا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد