من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

پلمپ شد!

نظرات 13 + ارسال نظر
luxfa پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://luxfa.ir/index.htm

همیشه از دونستن و خوندن جزئیات خوشم میومد! امیدوارم همیشه اونقدر کارت برات تازه بمونه که همه چیو با نکته هاش تو ذهنت نگهداری و واسه بقیه هم زود زود تعریف کنی! ملاصدرا میگه خاطره رو باید تو لحظه نوشت،چون هر بار که به یادش میاریم ناخودآگاه دستی به تغییرش میبریم!
موفق باشی! راستی اگه دوست داشتی یه سر هم به من بزن

با آرزوی سلامتی برای هر کسی که احساس میکنه خیلی خوشبخت

میثم پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://lexlus.persianblog.ir/

بزرگ بیاندیشید.فرصتی در برابر شماست.
با سلام خدمت دوست عزیز.
اگر میخواهید با سیستم کسب درآمد اینترنتی آشنا شوید حتما به ما سر بزنید.
مطمئن باشید ضرر نمیکنید.
بدون صرف کمترین هزینه میتوانید با صرف روزی 10 دقیقه نشستن پای اینترنت ماهانه تا چند صد دلار درآمد داشته باشید.

×--------------------------------www.lexlus.persianblog.ir-------------------------------×

مهتاب پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

نظر اولیه هم شبیه نظرهای سنت تو آل بود هم نه!
می خوای تو هم برو یه وبلاگ مملکت داریم بزن!

مهرداد پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

کاش پلمب میون گزینه هات آشکار نمی شد و مثل چند گزینه ای های آشکار از حرکت و آشکاری می گفتی تا سکون و پنهانی...
امید که زود زود همه چی درست بشه.

امید!

غزل دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

نه اخه چرا؟
اصلا دلیل خوبی نیست؟
امیدوارم زورتر برگردین خیلی زود

این تاکیدتون روی "خیلی زود" یکمی شکل تهدید به حرفتون میده!
شما هم امیدوار باشین!

روژین سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

واقعا دیگه نمینویسین؟ ببخشید سلام یادم رفت.سلام.

سلام
میشه شما هر روز یه اسم جدید پیدا نکنین؟!
مینویسم ولی به یه شکل دیگه

روژین چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

دیگه عوض نمیشه!همون روژین

نمی‌خوام! من نخوام این اسمای سوسولی رو بذارین واسه خودتون باید کیو ببینم؟!

روژین چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

باز یادم رفت سلام کنم چه بی ادب شدمسلام.

علیک سلام!

اعظم مامان سپهر چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

اوه اوه فک کنم خلافش خیلی سنگین بود که اینجوری پلمپش کردن
راستی هویت جدید مبارک ایشالا که دیگه گم نشه!!

هویت ما زیادم جدید نیستا! همون کارت ملی قبلیه که پیدا شده! تازه هنوز شناسنامه رو پیدا نکردم که ظاهرا باید برم المثنی

مهتاب شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

میلاد!بنویس دیگه!

خودت گفتی برم تو کار مملکته داریم که!
والا تصمیم گرفتم دل نوشته هامو دیگه واسه خودم نگه دارم، رمس اگه چیزی بخوام بنویسم یه جای دیگه هست که مینویسم؛ فکر نکنم زیاد جالب باشه واست! یعنی تصمیم بدی گرفتم؟

آشکار پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

پلمپ = پلمب
این کاغذ چیه وسط پلمب؟
جای دیگه هست که مینویسم = کجا؟

قبض گازمونه اون کاغذه
همین گوشه‌ها، یه زمین خدا پیدا کرده بودیم توش مینوشتیم! حالا با بازگشت پرافتخار شما شاید دیگه نیازی بهش نباشه

مهرداشکار پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

آشکار=شروع

مهرداشکار پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

آشکار=شروع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد