من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

دو روز دیگر ...

از اونجایی که نقش خورشید رو داری تو زندگیم، شب و روز رو با بودن و نبودن تو تعریف می‌کنم. پس وقتی وسط ظهر ازم شب بخیر می‌شنوی تعجب نکن!



وقتی تو نیستی

نه هست های ما چونان که بایدند

                نه باید ها

مثل همیشه آخر حرفم و حرف آخرم را با بغض میخوانم

                ....

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

مسواک یادت نره!

مهرداد پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

بعععله دیگه٬ امور پیش بینی شده و پیش نبینی شده کم کم باعث شب شدن روز و روز شدن شب شد.
غیاث از دست رفت.

دعا کن ایشالا که زودتر بدست بیاد!

غزل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ

نظر مهرداد:لایییییییییییییییییییییییک

ظاهرا جو فیس‌بوک شمارو زیاد گرفته خانم!

آشکار پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

به نظر می رسد وقتی شما شب و روز را بودن و نبودن خورشید تعریف می کنی (شب با بودن و روز را با نبودن):
یا نمی دانی خورسید چیست
یا نمی دانی شب و روز چیست
یا نمی دانی تعریف چیست
احتمال قریب به یقین مقصود ماه بوده است

در صفحه‌های تقویم
روزی به نام روز مبادا نیست
آن روز هر چه باشد
روزی شبیه دیروز
روزی شبیه فردا
روزی درست مثل همین روزهای ماست

آقا شاید ما دوست داشتیم از لف و نشر مشوش استفاده کنیم و شب رو به نبودن و روز رو به بودن نسبت بدیم، شما نمیتونین با دید مثبت نگاه کنین؟

آشکار پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

@آشکار
خورسید = خورشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد