من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

Breaking News

هموطن گرامی
محل نگهداری مدرک و شماره رهگیری شما در بالا* ذکر شده است ، شما می توانید برای دریافت مدرک خود به یکی از روشهای زیر اقدام کنید:

  1. شخصا به اداره ذکر شده مراجعه کرده ، و مدرک خود را دریافت کنید.
  2. در صورتی که به هر دلیل نمی توانید به اداره فوق الذکر مراجعه نمایید ، به نزدیکترین اداره ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه کرده و درخواست دریافت مدارک در این اداره را به مسئول مربوطه تحویل دهید.

توجه: در صورت عدم مراجعه ، مدرک شما در تاریخ 1390/12/11 امحاء خواهد شد.



* بالای مذکور را به دلیل تدابیر امنیتی حذف کردیم!


پ.ن: در بی‌حوصلگی و خستگی و سردرگمی دو شب اخیر، بوی بهبود اندکی شنیده شد که بسیار سپاسگزار خدا می‌باشیم!

پ.ن2: بعضی‌ها نگران نشوند با شنیدن این خبر فوری؛ ما گوش به فرمان خودشانیم


نظرات 3 + ارسال نظر
غزل جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

منم سپاسگذار خدا هستم

آشکار جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

۳. در صورتی که به هر دلیل نمی توانید به نزدیکترین اداره ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه کنید به نزدیک ترین بقالی محل سکونت خود مراجعه کرده و درخواست دریافت مدارک در آن اداره را به بقال مربوطه تحویل دهید
۴. در صورتی که به هر دلیل نمی توانید به نزدیکترین اداره بقال محل سکونت خود مراجعه کنید همانجایی که هستید نفس بکشید. ما مدارک را برای شما خواهیم آورد
۵. در صورتی که نمی توانید نفس بکشید خدا بیامرزدتان

مهرداد شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

واقعا با آگاهی بخشی از خم و چم اداری و غیر اداری گم کردن و پیدا کردن کارت ملی و شناسنامه درسی به همه دادی که هوس گم کردن هویت خود نکنند!

چرا آخه؟! چم و خم نداشت که! تا پیدا شد رفتم به سادگی تحویل گرفتم. گم کنین آقا کلی هم حال میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد