من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

روز برمی‌آید ...

خب .... اینجانب شناسنامه‌ی خویش را نیز تحویل گرفتم! حالا هم شناسنامه دارم و هم کارت ملی. مدارکش هم موجود است:


به خدمت شما که عرض شود، این صفحه‌ی سوره‌ی واقعه که سمت راست تصویر ملاحظه می‌فرمایید، همینطوری برای کلاس نیست! این یک صفحه هم با شناسنامه و کارت ملی گم شده بود که عزیزی که پیدایشان نموده بود امانت را رعایت کرده و آن را نیز تحویل ثبت احوال داده بود و دوستان ثبت احوالی نیز آنرا به شناسنامه‌ی مذکور الصاق نموده بودند! شاد شدیم وقتی آنرا هم دیدیم و البته انتظارش را نیز نداشتیم.

دیگر اینکه تا از در ثبت احوال بیرون آمدیم، صفحه‌ی دوم را بررسی کردیم که نکند اسمی اضافه کرده‌باشند در این چند روز مفقودی، که دیدیم الحمدلله خبری نیست و نان‌خوری اضافه نشده به ما



الان دوباره همه‌چیز بسیار عالیست و خوب و من چقدر خوشحالم :) دلیلش البته شناسنامه نیست، دلیلش روز شدنِ دیشب است

به معنای واقعی زندگی خواهیم کرد ... تا مدت‌ها!


نظرات 4 + ارسال نظر
MASOUD شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://azad0631.iranblog.com/

6.049382666389995.02015300829
salam veblage kheyli ghashangi darid.
man nemidoonam chi benevisam ke shoma byayd va be veblage man sar bezanid.ama ba tabadool link ham mova fegham.
manoo ba klik nakoni nesf omret be fanast link kon va bya.
joon azizet omadi nazar bezar va roo tablighat klik kon.

مهرداد شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

از اونجایی که تا حالا شناسنامه‌ای ندیده بودم که سوره‌ی واقعه داشته باشه٬ فکر کردم که این رو گذاشتی که دیگه شناسنامت گم نشه.
به هر حال دم طرف گرم که با اینکه دیده وجهی لاش نیست٬ اهسابی نشده و از وسط شناسنامه رو نصف نکرده. البته شاید به خاطر این بوده که حیفش اومده چهره‌ی پر فروغ شما رو پاره ببینه. به هر حال به نوبه‌ی خود تبریک می گم اول روز شدن و دوم شناسنامه رو.
اهسابی=اعصابی=عصبانی

مرسی بابت تبریک
عجب کلمه ای بود این اهسابی!

غزل شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

تبریک تبریک تبریک یه عالمه

یه عالمه سپاس!

آشکار شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

به نظرم بد نیست به صفحه سوم هم یه نگاهی بیندازی. یهو دیدی خدای نکرده نان خور اصلی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد