من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

خدمت کامپیوتری

قصد دارم که ترک بطالت کنم و به دکانی بنشینم و خدمت خلق کنم با کامپیوتر!

باشد که رستگار شوم :دی

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین آران پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

خدایتان رحمت کند.همی است نقطه سر خط.
سال نو مبارک

خدا اموات شما را نیز بیامرزد!
سال نوی شما مبارکتر

مهرداد پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

پس آن نشنیدستی که:

روزی کسی بهر غیاث خلق و دین
رفت بر ستوری و گذشت از زمین
تا فراری باشد از کامپیوتر های چین
نباشد در هیچ دکان خدمتی اینچنین

کامپیوترهای ما چینی نیستنا! اورجیناله اورجینال میباشند :دی

آشکار پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

واو! سلام مخصوص به حاجی برسانید که این چنین عملگرا سعی در رساندن علم به تجربه دارند. اگر همه مثال حاجی در پی اشتغال زایی بودند اکنون جوانان ما بیکار نبودند
مبارک است. باشد که مشتریان نیز رستگار شوند

بله به هر حال حاجی لطف دارن! شما هم رستگار شوید ان شا الله!
البته هنوز افتتاح نکردما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد