من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

دیوانه‌تر

نمی‌دونم یادته یا نه، ولی من خوب یادمه که بهت می‌گفتم فک نکنم کسی اونقدر دیوونه باشه که بتونه منو .... ولش کن بیخیال! ولی فک کنم هنوز حدود دیوونگی آدما دستم نیومده بود!

نظرات 3 + ارسال نظر
میترا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

19.3827158902716.08498004697سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

علیک سلام
سفارش میکنم خانم باذوقمون به وبلاگتون سر بزنه! خودم نمیزنم

مهتاب جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://shab00ne.blogfa.com/

دیوانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
اخر سالی کلی حالمو خوب کردی!با این پست و پستای قبل و اینا!میلاد سال خوبی بود..سر جمعش خوب بود!
اگه شد برو عکس شناسنامت رو عوض کن حتما!
سال نو هم مبارک و از اینا که همه بهم میگن!بعدن دیگه اینکه
جوابت به این کامنت بالایی باحال بود!
اصلا اومدم اینجا حالم خوب شد!-تا حالا کسی ازم تعریف نکرده بود-

سلام بنده‌خدا!
کلا این روزا هرچی مینویسم حال ملت خوب میشه! باید برم احتمالا سمت روان‌پزشکی و این حرفا، استعدادام شکوفا میشه:دی
عکس شناسنامه‌م اینجا خیلی بد افتاده! در کل یکمی بهتر از اینی که به نظر میرسه بود
سال نوی شما هم مبارک
سفارش التماس نوشت مارو هم که انجام ندادید!

آشکار جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

یعنی الان حدود دیوانگی دست شما آمده است دیگر؟
بعید می دانم

یواش یواش داره میاد دستم! البته روز به روز به ابعاد تازه تری دست پیدا میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد