من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

مخصوص نوشت

کلی خصوصیت و ویژگی گفتی که باید چنین باشه و چنان باشه، آخرش نگفتی "باید تو باشه"!


فک کنم تو هم باید یه دوره کلاس بری که کامل یاد بگیری :)

نظرات 4 + ارسال نظر
آشکار دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

شاید اولش گفته ها. شما هم کم حواس اینقدر محو خصوصیات شدی که یادت رفت
شاید هم تعریف از خود بوده. چرا به خودت می گیری؟

نه حواسم بود نگفته بود! خب دومی محتملتره!

مهرداد سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

شاید خواسته باشه که یه توی تازه بسازه که همه بیش از پیش کف کنن.

آها یعنی منو تغییر بده به اون چیزی که گفته؟ شاید!

!!!!! پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

شاید با حیا کرده.

!!!! پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

شاید حیا کرده

نمی‌دونم والا! خودش بگه خب، حیا کرده که نگفته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد