من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

اینجانوشت

الان اینجا نشسته‌ام - اینجا که عرض می‌کنم یعنی دقیقا همینجا! - و بسیار بسیار سردم می‌باشد. ضمنا منتظر می‌باشم که نیما بیاید یک سری کارهایی روی لپ‌تاپش انجام بدهم. و دیگر اینکه من هنوز بلد نیستم پول بگیرم علی‌الخصوص برای کارهای مسخره‌ای چون رفع مشکلات ویندوز و ویروس‌زدایی و نصب ویندوز و کلا این حرکات سخیف! کلا از اولی که تا حالا اینجا نشسته‌ام حدود 1000 ریال معادل 1000 تومان کاسب شده‌ام به دلیل رایت یک عدد سی‌دی و اسکن چند صفحه و یک سری اصلاحات روی فایل پروژه‌ی یک بنده‌خدایی. البته دو بنده‌خدا بودند!

و اینکه همچنان سرد است و من دلم نمی‌خواهد این گرمکن مسخره‌ای که پارسال دانشگاه به ما داده بود را تنم کنم و نتیجتا در حال لرزیدن می‌باشم.


قانون1: یکی از کارهایی که ممنوع می‌دانیم این می‌باشد که کسی وارد زندگی خصوصیمان بشود و مثلا حرف‌های شخصی ما با شخص دیگری را مطالعه کند و حالش را ببرد!

تبصره: شخص مذکور می‌تواند از خودمان سوال کند در مورد حتی شخصی‌ترین مسائل زندگی‌مان. اگر تشخیص بدهیم خودمان مطلعشان می‌کنیم و اگر نخواستیم خب یعنی اینکه دلمان نمی‌خواهد بداند دیگر!

قانون2: یک کار دیگری هم ممنوعش می‌دانیم آن هم اینکه کسی برود در مورد مسائل شخصی ما از شخص ثالثی سوال کند تا اطلاعات کسب کند!

تبصره: همان تبصره‌ی بالا برای این قانون هم صادق است.



پایان اینجانوشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

امیدوارم که اینجا جای بدی نباشد یعنی دقیقا بد نباشد حالا سرد باشد یا گرم خیلی مشکلی نیست٬ سعی کن تو زاویه‌ای بشینی که بتونی پول بگیری٬ مثلا خیلی رو در روی طرف نباشی تا چشم اندر چشمش نشی و بتونه راحت دست به جیب بشه و راحت بگیری. خوب بابت هر کاری همون قدر که لازمه بگیر٬ مثلا اگه فکر می‌کنی بابت یه نصب ویندوز زیاد گرفته می‌شه تو کمتر بگیر٬ در ضمن اینجور کارا رو این اول کارت می‌تونی رایگان به عنوان تبلیغ انجام بدی و پشت در مغازه هم بزنی که نصب رایگان ویندوز٬ ویروس کشی رایگان و ... کم کم که پول به دهنت مزه کرد اونوقت بدون اینکه فکر کنی که بلدی بگیری یا نه (حقتو) می گیری.

مرسی از نظرات گرانقدر و کارشناسیت! ایشالا کارشناسی ارشد قبول شی نظراتت ارشد بشه:دی

مهرداشکار دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

۱۰۰۰ ریال معادل ۱۰۰۰ تومان!

۱) سر شما را کلاه گذاشته‌اند و گفته‌اند ۱۰۰۰ ریال همان ۱۰۰۰ تومان است.
۲) منظور ۱۰۰ تومان است. باز هم فریبتان داده‌اند که بابت آن همه کار ۱۰۰ تومان داده‌اند.
۳) منظور ۱۰۰۰۰ ریال بوده که معقول‌تر به نظر می‌رسد.
۴) این کار شما در راستای آمادگی اذهان عمومی برای حذف سه صفر بوده است.

به عنوان توجیه باید عرض کنم که گزینه4 درست است. اما درواقع همان 3 که معقولتر هم بود درست می‌باشد!
ضمنا 20 امتیاز مثبت بابت این نکته سنجی دریافت کردید. تبریک!

آشکار دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام بنده را به پنگوئن های قطب جنوب برسانید در ضمن مراقب خرس های قطبی هم باشید
برای همین کارهای به ظاهر مسخره برای شما خلقی محتاجند و حاضرند پول پرداخت کنند. مسخره است؟ خودشان بروند یاد بگیرند و متخصص شوند
به جای گرمکن مسخره می توانید از پتویی غیر مسخره استفاده نمایید. البته فقط جنبه مزاح این پیشنهاد را در نظر بگیرید
هر دوقانون شما به دلیل تناقض با قانون عدم رعایت حریم شخصی توسط شورای نگهبان رد شد و به دلیل عدم وجود ضمانت اجرایی لازم است خودتان مراقب اطلاعات شخصی تان باشید به جای این که قانون بگذارید

بعضی از اطلاعات شخصی ما ممکن است فقط دست خودمان نباشد! مثلا ممکن است شخصیت یک انسان به انسان دیگری مربوط باشد و اطلاعات شخصیشان با هم مشترک باشد! آن وقت تکلیف ما چه می شود این وسط؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد