من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

اگر چنانچه از ما عیب گرفتند، نگوئیم ما بالاتر از اینیم که عیب داشته باشیم، بالاتر از اینیم که به ما انتقادى وارد باشد. خود امام هم همین جور بود. ایشان، هم در نوشته‌هاى خود - بخصوص در اواخر عمر شریفش - هم در اظهارات خود، بارها گفت من در فلان قضیه اشتباه کردم. اقرار کرد به این که در فلان قضیه خطا کرده است؛ این خیلى عظمت لازم دارد. روح یک انسانى باید بزرگ باشد که بتواند یک چنین حرکتى را انجام دهد؛ خودش را منسوب کند به اشتباه و خطا. این معنویت امام بود، این اخلاق امام بود؛ این یکى از ابعاد مهم درس امام به ماست.


اگر به نام عدالت‌خواهى و به نام انقلابیگرى، اخلاق را زیر پا بگذاریم، ضرر کرده‌ایم؛ از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر به نام انقلابیگرى، به نام عدالت‌خواهى، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به کسانى که از لحاظ فکرى با ما مخالفند، اما میدانیم که به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت کردیم، آنها را مورد ایذاء و آزار قرار دادیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر بخواهیم به نام انقلابیگرى و رفتار انقلابى، امنیت را از بخشى از مردم جامعه و کشورمان سلب کنیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. در کشور آراء و عقاید مختلفى وجود دارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

واقعا حرف قشنگیه و نکته‌ی خیلی خیلی جالبی به هر حال آدما عیبایی دارن که در ارتباط با دیگران آسیب زننده‌اس و باید بهش معترف باشن و مهمتر دنبال بر طرف کردنش باشن هر چند استثناهایی هم وجود داره مثلا خود من هیچ عیبی ندارم و انتقادی بهم وارد نیست.

حرف قشنگیه اما قشنگتر عمل کردن بهشه!

آشکار یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

عنوان پیشنهادی : 2 کلمه حرف حساب
نظر شما تایید می شود اما برخی از چیزها استثنا هستند. آقای مهرداد و امام و صاحب همین وبلاگ هم جزو همین استثناها هستند که تکرار نمی شوند

صاحب این حرف‌ها چی؟ اونم جزو استثنائات محسوب میشه یا نه؟

مهرداد یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

من استثنا هستم جهتش مشخصه چون ظاهرا حرف و عملم یکسان نیست٬ جهت استثنا بودن امام هم که مشخصه چون ظاهرا حرف و عملش یکسانه٬ ماجرای این صاحب وبلاگ چیه؟

بفرما آشکارجان برا ما ماجرا هم درست کردی! بیا خودت توضیح بده لطفا تا مسئله‌دارمون نکردی :دی

آشکار دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

صاحب این وبلاگ استثنایی است چون توانسته افراد استثنایی را به عنوان مخاطب در وبلاگ خود جذب نماید

وای وای صاحب وبلاگ چقدر اعتماد به نفسش رفت بالا :دی

مهرداد سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

زین پس به جای واژه‌ی دلنشین من‌کده بگویید استثنایی و این چیزا کده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد