من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

کلا قبولم که داشته باشن و بهم اعتماد داشته باشن خیلی خوب میشم! مثلا تو تیمهایی که به عنوان یه بازیکن خیلی خوب شناخته میشدم واقعا بهتر بازیکن تیم میشدم، ولی اگه تیم تو همون سطح بود ولی منو قبول نداشتن منم حوصله نشون دادن خودمو نداشتم

در مجموع همچین آدمیم من! یه وقتی اگه خواستین کامپیوترتونو واستون درست کنم، باید نیم ساعت ازم تعریف کنین و بهم بگین مهندس تو که این همه متخصصی بیا یه لطفی هم به سیستم ما بنما که "به یمن لطف شما خاک زر شود".


خلاصه اینکه اونایی که باید نتیجه اخلاقی بگیرن خودشون میگیرن از این مطلب!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

تو چه تبحر و قدرت عجیب و اعجاز انگیزی تو نوشتن داری٬ آدم به وجد می‌آد و حظ می کنه از این نوشته‌هات.

+ صبر کنیییییییییییییییییییییییییییییییییییید
+ حذف ننماییییییییییییییییییییییییییییییییید
این یک نظر تبلیغاتی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
این صرفا جهت اعتماد بخشی به نفس یک بنده خدا که دوست ندارم اسمش رو فاش کنم است تا از کرختی مطالب او خلاص شویم و شاهد مطالب خوبی باشیم لذا هیچگونه ارزش دیگری ندارد و انتشار آن بدون ذکر منبع ممنوع می‌باشد.

هه هه! گول خوردیم :دی به زودی یه مطلب تخصصی میذارم واست :دی

مهرداشکار سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

این جمله یه جوریه!!؟ نه؟ (اون آخراش)
مثلا تو تیمهایی که به عنوان یه بازیکن خیلی خوب شناخته میشدم واقعا بهتر بازیکن تیم میشدم

منظورم از بهتر، بهترین بود!

آشکار سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

عنوان پیشنهادی : اعلیحضرت جهانگیرشاه
در مجموع هر کسی یه نقطه ضعفی داره دیگه


من آخرش نفهمیدم آدم باید نقاط ضعفشو بگه یا نه! باید بگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد