من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

سوره ۲۴: النور - جزء ۱۸:

وَأَنکِحُوا الْأَیَامَى مِنکُمْ وَالصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکُمْ وَإِمَائِکُمْ إِن یَکُونُوا فُقَرَاء یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ

﴿۳۲﴾

مردان و زنان بی‌همسر را همسر دهید و همچنین غلامان و کنیزان صالح و درستکارتان را، اگر فقیر و تنگدست باشند خداوند آنان را از فضل خود بینیاز می‏سازد، خداوند واسع و آگاه است.


وَلْیَسْتَعْفِفِ الَّذِینَ لَا یَجِدُونَ نِکَاحًا حَتَّى یُغْنِیَهُمْ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ .....

﴿۳۳﴾

و آنها که وسیله ازدواج ندارند باید عفت پیشه کنند تا خداوند آنان را به فضلش بینیاز سازد .....

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

باید تو صف وایساد یا زود کار و راه می‌ندازن؟ از کجا باید فهمید مصداق آیه اولی یا دوم؟

تو صف اولی وایستا اگه بهت نرسید باید بری سراغ دومی!

آشکار پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: ازدواج از منظر قرآن
هُوَ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن نَّفْسٍ وَاحِدَهٍ وَجَعَلَ مِنْهَا زَوْجَهَا لِیَسْکُنَ إِلَیْهَا
اوست خدایی که همه شما را از یک تن بیافرید و از او نیز جفتش را مقرر داشت تا با او انس و الفت گیرد

فک کنم باید یه سیستم نوین درست کنم که شما بتونی به جای من عنوان بذاری واسه مطالب!

همکلاسی یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد