من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

یه بار دو سه هفته پیش اومد پرسید این طرفا قهوه‌خونه داره؟ گفتم آره برو ته پاساژ پیدا می‌کنی. رفت پنج دقیقه بعد اومد پرسید: این طرفا قهوه‌خونه داره؟ همینطوری فقط نیگاش کردم خودش گفت: اوه ببخشید الان اومدم ازت پرسیدم نه؟ ببخشید! و رفت. دو سه روز پیش اومد پرسید اینجا شما تو گوشی ملت آهنگ هم میریزی؟ گفتم نه برو مغازه بغلی. رفت پنج دقیقه دیگه اومد گفت بابام شیره‌اییه موادفروش نمیشناسی این طرفا؟ گفتم نه برو همون قهوه‌خونه بپرس شاید بشناسن! گفت نمیشه تو بیای ازشون بپرسی؟ گفتم نه منو میشناسن تابلوه! گفت باشه ببخشید خدافظ! امروز اومد دوباره گفت اینجا تو گوشی ملت آهنگم میریزین؟ متعجب نگاهش کردم گفتم نه برو بغلی! گفت وای ببخشید اون دفعه هم اومدم همینو پرسیدم نه؟ ببخشید عزیز این مامانه حواس نمیذاره واسه آدم که!


داستان ما با این دختره‌ی عجیب و غریب به کجا بکشه معلوم نیست! خدا به خیر بگذرونه

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

یه وقت ازت تعریف کرد جو گیر نشی بری واسش مواد جور کنیا!
راستی از کجا فهمیدی عجیب غریبه؟ ازین که می‌‌خواست بره قهوه‌خونه یا ازین که از تو خواسته بود که بری قهوه‌خونه؟ فقط مراقب باش که نشونی این وبلاگ رو یاد نگیره که من اعصاب ندارم می‌آد اینجا یه چیزی می‌گه و یه چیزی می‌گیم دعوا می‌شه.

وقتی تو 5دقیقه آدرس یه جا رو دوبار ازت بخوان و تو دو روز یه کار خاصی رو دوبار ازت بخوان خب نتیجه میگیری طرف عجیبه دیگه! باز پیر اگه بود میگفتیم آلزایمره!

همکلاسی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

عصبانیتتونو سر من چرا خالی میکنین؟ :( بیاین خود اون خانمو بزنین اگه راست میگین!

آشکار پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

آاااااای فردریش کجایی بیا این ریشه عجیب و غریب را از بیخ و بن بخشکان

فردریش هم همین نزدیکیاست! یکمی دقت اگه بکنی میبینیش!

آشکار پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

راستی یادم رفت...
عنوان پیشنهادی : خرمگس معرکه

فردریش یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

شما چرا اینجور افرادو راه میدین تو مغازه؟
نشنوم دفعه بعدی باهاشون حرف بزنیدا!

چشم جلو در مغازه تابلو می‌زنم که ورود افراد عجیب و غریب ممنوع :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد