من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

اینکه چرا هیچی نمی‌نویسم رو الان خودمم درست نمی‌دونم! نمی‌دونم چی بگم اصلا. فقط اینکه فعلا گرفتار امتحانات و مسائل مزخرف کاری و بدبختیای خاص خودم و البته معدود خوشبختیام می‌باشم!

فعلا!

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

عنوان پیشنهادی: آن را که خبر شد خبری باز نیامد
خداوند آن معدود خوشبختی ها را به غالب کارهای روزمره و آن بدبختی های خاص را کلا رفع و یا حداقل به معدود بدبختی ها تبدیل نماید
پیشنهاد می کنم بعد از رفع فتنه امتحانات! یک پست از خاطرات خودت با پدربزرگ بگذاری. خداوند رحمتش نماید

ممنون از دعای خیر شما!
اگه خاطره‌های به ذهنم رسید چشم!

ruzhaye pilegi شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://peeeleh.blogsky.com

salam
avalandesh sharmande ke farsi neminvisam,kh0dam m0tenaferam az fingilish nevisi vali alan emkanate farsi neveshtan0 nadaram
kheili vaght bud ke behetun sar nazade budam va ch0n g00deram r0 ham hazfide budam nemikhundametun
kh0da pedarb0z0rg r0 biam0rze. Pas ghade b0lande sh0ma be ishun rafte bud?

سلام. خوش اومدین!
والا قد ما اونقدرا هم بلند نیست ولی آره در کل به خانواده ایشون رفته تا خانواده پدری!

مهرداد یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

فکر کنم یه جوری دپرس باشی٬ آره؟
البته یه دلیل دیگه هم داره که شاید به خاطر اینه که یه مدته که ازت تعریف نشده
به هر حال امتحانات هم تموم میشه٬ البته این بهانه‌اس چون قبلا همین امتحانات خودش یه سوژه واسه نوشته‌هات بود.

آره راست میگی ترم قبل هر نمره‌ای که میومد واسش یه مطلب میذاشتم ولی این دفعه حسش نیست! در واقع الان تو همون حالت پایین اختلال دوقطبی به سر می‌برم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد