من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من اصلا کاری به چرت بودن یا نبودن فیلم پایان‌نامه ندارم، چون ندیدمش. با توجه به کارگردانشم انتظار ندارم اصلا فیلم خوبی باشه. ولی برخورد بعضیا برام جالبه که وقتی می‌بینن یه فیلمی مخالف عقایدشون ساخته می‌شه، بدو بدو میرن تو فیسبوک واسش صفحه درست می‌کنن که تحریم و از این حرفا:

"پایان نامه را تحریم میکنیم.

اگر یه ذره وجدان دارید اطلاع رسانی کنید"


بعد جالب اینه که فقط همین نیستا، میرن لیست بازیگرا رو نگاه می‌کنن بعد یکی اظهار نظر کارشناسی می‌کنه که:

"اینا همشون سریال تلویزیونی بازی میکردن حالا یه فیلم بهشون پیشنهاد شده ذوق مرگ شدن"

یا اون یکی میگه مثلا "حامد کمیلی هر فیلم چرتی میرسه بازی می‌کنه. اصلا بازیگرم نیستا! در حد همین مزخرفاته!"

ولی اصلا کسی نیست به نفر اول بگه که عزیز دل من! داریوش ارجمند و محمدرضا شریفی‌نیا و حامد کمیلی و جمشید هاشم‌پور و نیما شاهرخ‌شاهی و ... فقط سریال تلویزیونی بازی کردن؟ یا مثلا به نفر دومی همیشکی نمیگه که چرا اون موقع که این بنده خدا داشت تو تردید واروژ کریم مسیحی بازی میکرد نمیگفتی اَه اَه چقدر بد بازی می‌کنه؟! تا تو یه فیلمی که تو دوست نداری بازی کرد شد بازیگر بد دیگه نه؟


اون وسط یکی دوتا کامنت واسه حمایت از مثلا حامد کمیلی هم بود. حالا یه جواب دندان شکن بخونیم به حامیان!:

"baziya vaghean che cmaye cherti mizaran ! bekhoda majboor nistin har ja miresin nazar bedidi o cm bezarin !! vaghti harf zadane addito balad nisti chera miyay cm mizari akhe mage majbooret kardan !?!?!? masalan yani chi eshgeh man hamed komeili !? ya kheili jomlehaye maskhareye dge!! khejalat bekeshin baba ......( cme man serfan vase kasayie ke jomlehaye bachegane o chert neveshtan na baghiye ke nazarate dorost dadan)"

این یعنی اینکه هرکی نظرش با من یکیه نظر درست داده و هرکی مخالفه نظرات بچگانه و چرت نوشته! زنده باد مخالف من :دی


همین داستانو تو قضیه افتخاری هم داشتیم. یادمه اوایل بعد انتخابات یه اخباری منتشر شده بود که افتخاری از جنبش سبز حمایت کرده. اون موقعا شده بود استاد افتخاری. بعدا که تو یه مراسمی با احمدی نژاد اونقدر گرم گرفت شد شاگرد اخراجی کلاسای شجریان و خواننده ی لمپن و این چیزا! البته اینا که چیزی نبود. بریم بگردیم تو فحشایی که داده شده به بنده خدا ....



اخلاق آقا! اخلاق!


پ.ن: آقا با شما هم هستم! فک نکن فقط با بغل دستی بودم


نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

احتمالا از جلوی محل ضبط برنامه‌ی هفت رد نشدی؟ آیا شما نسبتی با جیرانی دارین؟ این قضیه که مربوط به فیلم و این چیزا نمیشه عمده‌ی این جماعت جو گیر هستن و تو تمامی موضوعات همی تیپی برخورد می کنن. به هر حال آدمای مزخرفین که مثل من فکر نمی‌کنن.

متاسفانه فقط این جماعت نیستن که جوگیرن، جماعت مقابلشونم کم جوگیر نیستن.
البته با جمله آخرت به شدت موافقم :دی

آشکار یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

عنوان پیشنهادی : زنده باد مخالف من!
اول: خوشحالم که هنوز این چیزا برات جالبه
دوم: بنده خطاب به نفر اول و دوم همون هایی رو که شما گفتید گفتم ایشان هم گفتند .... (که قابل ذکر نیست)
سوم: چرا همه مخاطب ها آقا هستند؟ (اخلاق آقا! اخلاق! ... آقا با شما هم هستم ....) این تبعیض نیست؟
چهارم: چرا فقط اسم بازیگرهای مرد رو آوردی. مگه خانم بهاره افشاری یا چکامه چمن ماه در این فیلم نبودند؟

اول: جالب ... یا شایدم .... نمیدونم همون جالب اصلا!
دوم: اِ یعنی شما با معین ما هم صحبت کردی؟ چی گفت حالا؟
سوم: به در میگیم که تیفال بشنفه!
چهارم: بودند ولی بهاره افشاری و چکامه چمن ماه کارنامه‌شون به اندازه اون آقایون درخشان نبود. وگرنه ما قصد جسارت به خانمای محترمه نداشتیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد