من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

مبارزه‌ى با فساد به صلاح احتیاج دارد؛ اول خودمان باید صالح باشیم؛ اهل فساد نباشیم تا بتوانیم با فساد حقیقتاً مبارزه کنیم. اگر در ما نقطه‌ى ضعفى از باب فسادپذیرى وجود داشته باشد، آن وقت دیگر خاطرجمع نخواهیم بود از اینکه در میدان قدم بگذاریم. لذا مواظب خودمان باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

معلوم است که زن، آن بخش زیباى آفرینش بشر است. این بخش زیبا به طور طبیعى با اندکى در پرده بودن همراه است؛ این خاصیت این بخش زیبا و لطیف وجود انسانى است
-بیانات معظم له در دیدار با زنان فعال در عرصه‌های مختلف (1386/4/13)

به به شما هم حرفای آقا رو میخونین؟ حالا چرا در مورد زن؟ من را سنه نه؟ :دی

مهرداد چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

ما که اصلا فرق فساد و صلاح رو نفهمیدیم

فساد یعنی هر کاری ما میکنیم و صلاح هرکاریه که دیگران میکنند. افتاد الان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد