من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

شاعر گرانقدر می‌فرماید:

می‌خوام برسونمت، سونمت، سونمت .... لاو بترکونمت!





پ.ن: شوخی نمودیم! ما همان برادر ارزشی سابق می‌باشیم :دی

پ.ن2: تنها گناهِ من تویی!

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ

گناهت بخشوده باد!

مهرداد چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

تا باشد از این گناهان ...
ولی شوخی یا جدی زدی تو خط جملات گرانقدرانه!

بله دیگه تصمیم گرفتیم به جای حرف بیخود زدن از این جملات گهربار بذارم تا فیض ببرین دیگه :دی

همکلاسی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

۱.سلام
۲.کیو میخواین برسونین؟
۳.لاو برای کی بترکونین؟

1. سلام
2 و 3. فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (بقیشو خودتون بلدین!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد