من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

Breaking News

مدار الکتریکی را خدا پاس کرد!


با این اوصاف معدل 14.325 خواهد بود.



یک عدد روانپزشک نیاز داریم که بر دیوانگی یا اقلا همان اختلال دوقطبی حاد ما گواهی بدهد تا از سربازی معاف شویم و یکی از شروط باطل شود. نبود؟


نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

عین خرمشهر که خدا آزاد کرد. چه شباهتی!
بنده می توانم با استناد به همین وبلاگ گواهی کنم بیماری مورد نظرتان را اما متاسفانه روانپزشک نیستم. وبلاگ قبول نمی کنند؟

نه متاسفانه اینطوری قبول نمی کنن!

مهرداد سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

می‌خوای یه استشهادی چیزی بگیریم٬ فکر کنم همه به جز اون امضا کننا.

خودشم امضا میکنه به امید خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد