من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

هی روزگار!

بله دیگه، آقای ناقص‌العقل هم داره میره خونه‌ی بخت! آقا دو ترم دانشگاه تعداد واحدایی که پاس کرده به تعداد انگشتای دو دست نیست، شاید یه دست هم نباشه، بیکار و بی‌عار و علاف می‌چرخه تو خیابون.

هـــــــــــــــــــــــــــــی! کیه که قدر مارو بدونه!


خواهرنوشت: خاک بر سرت میلاد. علی زن گرفت تو هنوز اینجا نشستی ور دل ما!

نظرات 2 + ارسال نظر
شکسته بال یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://manodelamtanha.blogsky.com/

ای بابااااااااااااا
منم به این نتیجه رسیدم این ناقص العقل ها بیشتر شانس دارن
و خدا بیشتر هواشون داره

چمیدونم والا! شایدم هوای مارو داشته که مارو نرسونده به مقصودمون!

آشکار دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

من به شخصه قدر شما رو می دانم و معتقدم نویسنده خوبی هستید. از خواهر گرامی شما نیز به خاطر این که دیواری کوتاه تر از دیوار شما پیدا نکرده اند گله مندم

جا داراه من اینجا به شدت از حمایت شما تشکر کنم!
خیلی خیلی متشکرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد