من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

معلم

این‌همه سال اومدن واسمون حدیث نقل کردن که علی (ع) فرموده که: هرکس به من یک کلمه بیاموزد مرا بنده‌ی خود ساخته‌است. پس شما هم الان باید بندگی مارو بکنین!


یه نفر نبود بلند بشه بگه آخه کی می‌تونه به علی چیزی یاد بده که بعد علی بیاد بنده‌ی طرف بشه؟ نتیجه می‌گیریم که اصلا این حکم به انتفاع مقدم برقراره! فرض که غلط باشه دیگه هر حکمی میشه ازش نتیجه گرفت.


بعله خب منم اگه بروسلی بودم می‌گفتم هرکی یه فن کونگ‌فو به من یاد بده مثلا من واسش الاغی می‌کنم (الاغی کردن بر وزن خواهری کردن و برادری کردن!)!

یا اگه مارادونا بودم می‌گفتم هرکی به من یه تکنیک فوتبال یاد بده من با توجه به استیل تخم مرغیم در آینده‌ی نه‌چندان دور مرغش میشم!

نظرات 2 + ارسال نظر
شکسته بال جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://manodelamtanha.blogsky.com/

این حرف و حدیث برای این بوده که ما متوجه بشیم نسبت به بقیه و اون چیزی که بهمون دادن چقد مسئولیم
چرا سفسطه میکنی!!!!!!!!!

مرض دارم آخه!

آشکار شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

در مورد استیل تخم مرغی بنده هرچی دقت کردم چیزی ندیدم. حالا شما بگی استیل نویسندگی یه چیزی

استیل تخم مرغی رو برا وقتی گفتم که مارادونا باشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد