من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

س(و)سک

سسک فابرگاس هم که تشرفشو برد بارسا. حالا که رفت ما هم جای سسک بهش میگیم سوسک

گلهای ونگر همه پرپر شده ... گلهای ونگر همه پرپر (سینه بزنین)


آها بهتون پیشنهاد میکنم این تاپیک رو بخونین. هواداران توپچی‌ها در حال آه و واویلا و این چیزا هستن زاری کردنشون دیدن داره :دی


- من خودم توپچی‌های لندن را بسیار بسیار دوست می‌دارم. ضمنا متاثر شدم از این حرکت این سوسک شاخدار که احتمالا باید از فصل بعد رو نیمکت بارسا بشینه سماغ بمکه (تازه اگه سماغ پیدا بشه تو دیار غربت).

خدا رحمتش کنه به هرحال. یادم نمیره بازی پارسال با بارسا رو که پنالتی زد بعدش پاش داشت کنده میشد ولی به بدبختی خودشو تو زمین میکشید و بازی میکرد!


+ بریم یه کلاس توجیهی واسه هوادارای آرسنال تو انگلیس بذاریم که بازی بعدی آرسنال بارسا شعار "فابرگاس بی‌تعصب" و شعارهای فرهنگی دیگر نثار این سسک بزرگ و البته خواهر و مادر گرامیش بنمایند

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه. همیشه برام جای سوال بوده که این همه مسابقه و تیم و اسم بازیکن رو این طرفدارهای فوتبال چطوری حفظ می کنن؟

هه هه! تازه الان که خیلی افت کردم. یه روزگاری بود پلی‌استیشن زیاد بازی می‌کردم اگه بهم می‌گفتی بازیکن شماره 23 تیم جنووا کیه بهت اسمو سن و قد و پست و قدرتاشو هم می‌گفتم :دی

مهرداد سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

باز پست تخصصی (شاید هم اختصاصی) گذاشتی؟

بله دیگه باید بعضی وقتا پست تخصصی گذاشت تا خواننده های خاموش یکم روشن بشن و اعتراض کنن :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد