من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

گزارش کار!

به خدمت شما که عرض شود، غیر از تحرکات محتاطانه‌ی کاری، مشغول یادگیری نرم‌افزار Adobe Flash CS5 از روی آموزش تصویری برادران عزیزمان در Lynda.com هستم. به لطف خدا احتمالا تا آخر تابستان یک طراح فلش خواهم بود! هرچند احتمالا غیر از بحث مسائل فنی، که مشکل خاصی نخواهم داشت، در فاکتورهای دیگر مثل خلاقیت و ذوق و سلیقه‌ی هنری بسیار ضعف خواهم داشت. کلا همان کدنویسی و برنامه‌نویسی برای ویندوز بیشتر با توانایی‌هایم سازگار بود!

نیاز به یک مشاور هنری دارم! نبود؟

تحرکات محتاطانه‌ی کاری یعنی همان "آسه آسه" پیش رفتن در کارهای مربوط به این مغازه‌ی -به قول الحسینی- کوفتی! راستش این کارها هم زیاد با روحیاتم سازگار نیست! ولی خوب فعلا چاره‌ای نیست، اهل نیمه‌کاره رها کردن کار نیستم.

فوتبال که در سال جدید به حالت تعطیل دائم درآمده. ان‌شاءالله این تعطیلی تا آخر ادامه خواهد یافت. فوتبال را از نعمت وجود خودم محروم کردم عوض همه‌ی بلاهایی که سرم آورده بود! کل فعالیت فوتبالیم مربوط می‌شود به کار محدود روی بازی Pro Evolution Soccer 2011 (که به زودی اخبارش منتشر خواهد شد) و البته تماشای بازی‌های بسیار با کیفیت لیگ برتر ایران! بازی‌های اروپایی را به دلایل فنی از دیدنش محروم هستم. که البته اتفاقی مبارکیست؛ چه اینکه تماشای فوتبال ایرانی به کل هوس فوتبال بازی کردن را از سر آدمی می‌اندازد!

دیگر اینکه اندکی بدنم را هم می‌سازم که "گامبو" نشوم! بالاخره آقای اریس را هم‌باشگاهی خود کرده‌ام و تنها نیستم. (اینجا یاد بیتی از آهنگ زیبای برادر ارزشی "ابی" افتادم که می‌فرماید: من و تو دیگه تنها نیستیم چون که / خدا با ما نشسته چای می‌نوشه!

ضمنا حدود 77 کیلو می‌باشم به روایت ترازوی دیجیتال باشگاه!

تیریپم هم متغیر می‌باشد این روزها. بعضا سوسول‌بازاری راه می‌اندازم بیا و ببین! ولی معمولا همان درویش سابقم. موهایم هم بلند شده و با توجه به روحیات بی‌حوصلگی بنده، تصور چگونگی مدل مویم نباید چندان دشوار باشد!

از اطرافیان هم اخباری در دست هست! مثلا اینکه علی -ناقص‌العقل فکرخراب- بله برونش برگزار شد و بله گفتند و برون رفتند! بنده هم هرچه اصرار کردند در مجلسش شرکت نکردم، دیشب هم حاج‌خانم فرمان داد برویم منزلشان تبریک عرض کنیم که باز این‌جانب از این عمل شنیع سرباز زدم. آن‌هایی که معتقدند این اعمال من از روی حسودی بوده همه دشمنان اسلامند و از آمریکا و اسرائیل پول‌های کلان دریافت کرده‌اند.

بوهایی هم در مورد مُجی به مشام می‌رسید که دیشب اخبار تکمیلی رسید و مطلع شدیم جدی بوده! (بوهای مطبوعی هستند البته! نیازی نیست ماسک بزنید). 


بعد اینکه قدیم‌تر -یک نفر لطفا روشنم کند که "تر" و "ترین" را باید به کلمه چسباند یا نه؟ قدیمتر یا قدیم‌تر؟- عرض می‌کردم که قدیمترها برای مطالبم 4-5 نظر داشتم‌ها! الان آشکار همچنان هست و مهرداد متناوب است و دوستانی می‌آیند و می‌روند و تو همچنان که هستی! دلیلش را خودم می‌دانم! شما هم اگر می‌دانید بگویید تا دانسته‌هایتان را بسنجیم.


روده‌درازی بس است. خدانگهدار تا برنامه بعدی. دست و هورااااااااااااااااااااااا

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

بنده به عنوان مشاور هنری در خدمتم. از کجا باید شروع کنم؟
تحرکات محتاطانه که احیانا شامل افزایش قیمت مخفی و استخوان لای زخم مشتری گذاشتن نیست که؟ در صورت مثبت بودن جواب لازم است به 124 زنگ بزنم
دلایل فنی که احتمالا شامل جمع آوری دیش ماهواره از روی پشت بام نیست؟
در مورد قضیه علی آقا هم "الحسود لایسود!"
مبارکه! از طرف من به ایشان تبریک بگویید. امیدوارم در مورد شما هم بوهای مطبوع به مشام برسد (فعلا که بوی سوختگی به مشام می رسد )
همه چیز در فارسی جدید جدا است. اگه رویشان بشود می گویند حرف ها را هم جدا بنویس. البته اگر قانون جدیدی وضع نکرده باشند

از همین اطراف! صبر کن خبرت می‌کنم.
نه بابا من هنوز به راه و چاه کلاه‌برداری دست پیدا نکردم الحمدلله! از این کارا ترجیح میدم البته که اصلا یاد نگیرم!
دیش ماهواره رو جمع کنن که شبکه 3 خودمون می‌مونه! البته میشه گفت الیلش جمع نکردن دیش ماهوارست!
یعنی ما هم لایسود؟
بله ما فعلا با همون بوی سوختگی سر می‌کنیم تا بعد
ی ع ن ی ا ی ن ط و ر ی ب ا ی د ب ن و ی س ی م ؟

شکسته بال پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ http://manodelamtanha.blogsky.com

چقد طولانی نوشتی حوصله ندارم بخونم
راستی چرا به وبلاگم سر نمیزنی؟؟؟؟؟!!!!!!
اصلا حقته که مطالبت رو نخونم

سر می‌زنم ولی .... بعدا عرض می‌کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد