من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

شرایط

یکی از چیزاهای مهمی که من ندارم شرایطه! من شرایط ندارم! نمی‌دونم این شرایط رو از کجا می‌تونم تهیه کنم. کسی شرایط‌فروشی سراغ نداره؟

البته شرایط خالی نه. من شرایطش رو ندارم! شرایط‌فروشی می‌خوام! نبود؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

شرایط فروشی که هست اما خوب خرید ازش یه سری شرایط داره که مطمئنا تو شرایطش رو نداری
پس بهتره فعلا امتحانا رو پشت سر بذاری ببینیم بعد از امتحانات می شه شرایط مناسبی رو بدون شرط و شرایط (شروط) پیدا کنیم

مرگ بر امتحانات!

آشکار پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

دقیقا چه شرایطی؟ چون بنده شما رو حائز شرایط می بینم و فکر می کنم عده ای معاند که از طرف استکبار جهانی حمایت می شوند شما رو فاقد شرایط جلوه داده تا به اهداف شوم و پلید خودشان که همانا الیناسیون فرهنگی جواانان این مرز و بوم است برسند

الیناسیون رو نفهمیدم یعنی چی!
آره خب منم خودمو حائز شرایط میبینم، اما خب چه کنیم دیگه با استکبار و عوامل تبلیغاتی قدرتمندش؟!

آشکار جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

الیناسیون یا از خود بیگانگی به معنای آن است که فردی با این که چیزی دارد خود را فاقد آن ببیند. مثلا در الیناسیون فرهنگی فردی با این که فرهنگ دارد اما به دلیل هجمه تبلیغاتی خارجی یا عوامل مشابه خود را بی فرهنگ می بیند و مسیر تعالی و فرهنگ را تقلید رفتار افراد دیگر می بیند
http://en.wikipedia.org/wiki/Social_alienation
برای مساله دوم هم عین امام وایسا بگو : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند!!

برو بابا همینجوریش هنوز این حرفو نزدیم تحریم اقتصادی و فرهنگی و همه چی شدیم، اگه بریم از این غلطای اضافی هم بکنیم که دیگه هیچی! با بمب اتم میزنن با خاک یکسانمون میکنن!

بابت الیناسیون هم بسیار تا بسیار ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد