من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

Trial Version Has Expired

اکثر نرم افزارایی که ما استفاده میکنیم، مجانی نیستن. یه پولی باید بدی تا بتونی ازش استفاده کنی. بدون اون پول، شرکت سازنده نرم افزار امکان استفاده از برنامه رو برای یه مدت کوتاهی میده تا به صورت آزمایشی ازش استفاده کنیم و اگه راضی بودیم بخریمش. به این نرم افزار آزمایشی میگن Trial Version. این Trial Version البته کلا سیستمش با نرم افزار اصلی یکیه، فقط یه سری امکاناتش محدودتره و اینکه احتمالا محدودیت زمانی هم داره. مثلا میگه تا سی روز دیگه برنامه غیرفعال میشه و باید بری بخری یا دیگه نمیتونی استفاده کنی. چیزی که هست اینه که اون پولی که شرکت سازنده میخواد برای ما زیاد و غیرعادیه و به همین خاطر هیچوقت همچین

ولی رو نمیدیم. عوضش میریم یه Crack یا KeyGen یا چیزی مثل اینا میگیریم و باهاش نرم افزار رو Register میکنیم و در واقع گولش میزنیم و اون بنده خدا فکر میکنه ما رفتیم خریدیمش و اجازه میده که از نسخه کاملش استفاده کنیم. این کار البته میشه گفت که دزدیه. و ما دزدیم! و البته اونا هم خیلیاشون مارو جزو آدم حساب نمیکنن که اصلا امکان خریدن نرم افزاراشونو بهمون بدن. و ما ناچاریم بدزدیم!



این همه نوشتم تا بگم گیر یه شرایط بدی افتادم. گیر یه Trial Version که محدودیت زمانیش یه ساله بود و البته محدودیتای دیگه ای تو استفاده هم داشت. با محدودیتای استفاده ش مجبور شدم کنار بیام و باهاش سر کردم، اما حالا محدودیت زمانیش هم تموم شده. یعنی دیگه اصلا در دسترس نیست. از راه قانونی هم نمیشه خریدش چون که صاحبش منو آدم حساب نمیکنه که بتونم بخرمش. درواقع نه اینکه کلا آدم حساب نکنه، میشه گفت یه پیش شرطایی گذاشته واسش که من هیچ جوری حالا حالاها نمیتونم برآورده کنم. هرچی هم میگردم واسش Crack پیدا نمیکنم که بدزدمش. به علاوه اینکه اصلا دلم نمیخواد تو این یه مورد دزد باشم!

حالا باید فقط صبر کنم تا به اون پیش شرطا برسم. خیلی باید صبر کنم!


گرفتاریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!


نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

به جای اون شکلکه که دور سرش نقاب مشکی هست

http://www.blogsky.com/images/smileys/011.gif

مهرداد یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

فکر نمی کردم شکلکایی که کدش توی قالب نظراتت اضافه نشده رو نمایش بده.

مهردادی بی ادب و بی فرهنگ یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

یه راه دزدی دیگه هم وجود داره و اون استفاده از نرم افزاراییه (Trial-Reset) که ریست می کنه زمان استفاده ی رایگان رو به سوء استفاده ی رایگان.

آره اونو یادم رفت! اما بازم فک کنم برا من جواب نمیده :(

آشکار یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

خوردن گوشت مردار هم که به طور عادی حرام است در شرایط اضطرار حلال می شود. خیلی از احکام در شرایط اضطرار کاملا معکوس می شوند. فکر می کنم شرایط ما هم اضطراره بنابراین دزدی نیست از آن طرف هم برخی از دوستان دست رابین هود را در این قضیه از پشت بسته اند
حداقل اسم نرم افزاری را که می خواستی می گذاشتی شاید با پرس و جو بتوانم برایت پیدا کنم

الان ما تو شرایط اضطراریم؟ یعنی مثلا اگه از لینوکس به جای ویندوز استفاده کنیم می‌میریم؟

اول اسمش ........ بی‌خیال! با پرس و جو پیدا نمیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد