من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

کارنامه

ترم‌های قبلی که درس‌های چرت و پرت زیاد داشتیم و احتمال افتادن وجود داشت خیلی بیشتر منتظر اومدن نمره‌ها می‌شدم و با هیجان تو وبلاگم می‌ذاشتمشون. این ترم ولی اینطور نبود


معدل: 16.625

نام درس واحد نمره
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 2 18
آز مدارهای الکتریکی1 1 16.5
شیوه ارائه مطالب علمی و فنی 2 19.25
معماری کامپیوتر 3 13
طراحی و پیاده سازی زبان ها 3 14.5
ذخیره و بازیابی اطلاعات 3 16.5
هوش مصنوعی 3 16.5
نظریه زبان ها و ماشین ها 3 20
نظرات 3 + ارسال نظر
مهردادی بی ادب و بی فرهنگ چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

آره نمره ها که خوب شد کم رنگ شدن همونقدر که با زیاد شدن بارون، نام و نشونش به بی رنگی رفت.

تعبیر شاعرانه!

مهرداد چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

آره نمره ها که خوب شد کم رنگ شدن همونقدر که با زیاد شدن بارون، نام و نشونش به بی رنگی رفت.

آشکار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

فکر می کنم باید کف و سوت و هورا هم بابت این نمرات بزنم. 20 هم داری ماشالله. آن هم با این سر شلوغ و کار و هفت سر عائله

آره اتفاقا اون 20 واقعا خیلی بیسته! درس بسیار خفنی بود این نظریه زبان.
البته کار و عیال رو قرار شد برای این ترم ترک کنم! ببینم بدون اینا معدلم چند میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد