من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

اخبار

از دیروز تلفنمون قطع بود. نشد بیام اینترنت. و چقدر سخت گذشت!

صبح رفتیم از پایین کابلای تلفن رو چک کنیم دیدیم مشکلی نداره. اومدیم بالا دیدیم درست شده! ظاهرا فقط یه چک شدن می‌خواست.


ال‌سی‌دی لپ‌تاپم یه علائم بدی داره. ممکنه بسوزه در آینده‌ی نه‌چندان دور :(


مغازه رو تخلیه کردم تا خانه‌نشین بشم یه مدتی. احساس آزادی می‌کنم عجیب!

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

کار جوهره مرد است آقا جان. از کار فرار نکن. کار در کنار درس مثل عالم با عمل است. تجربه خوبی است و مقداری از دوخت بین جیب شما و حاجی را کم می کند
مهندسان کامپیوتر بدون اینترنت مثل ماهی در خشکی می مانند. نوعی اعتیاد است دیگر

از کار فرار نمی‌کنم. به کارهای بهتر و مفیدتر فکر می‌کنم. امیدوارم بتونم زود یه موقعیت بهتر پیدا کنم برای کار کردن. هم علاقه دارم به کار و هم شدیدا نیازمندم بهش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد