من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

مخصوص‌نوشت

1. هنوز دارم نفس می‌کشم.

2. اسم داداشت و فامیلی خودت رو برای لحظاتی فراموش کردم! فراموش نشی یه وقت! حواست جمعه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
آشکار جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

1 - نیاز به یادآوری نبود. گذاشتن پست جدید معادل نفس کشیدن است اما اگر مقصود گردن کلفتی بود (نفس کش) مورد فرق می کند
2 - ما 2 جا برای به خاطر سپاری داریم توی بدن. یکی مغز یکی دل. بعضی چیزا اگه از ذهن برن از دل نمی رن. بر خلاف مغز یه چیزهایی هستن که توی دل حک می شن. بهتر هم هست سعی نکنی پاکشون کنی چون به جای صاف شدن خراش بر می دارن و بدتر می شن. حواست هست؟

1.
2.نه بابا کی خواست از دل ببرد آنکه از دیده رفت را؟! مسئله اینه که مغز داره یواش یواش جوابم می‌کنه هی مجبور میشم برای به دل رجوع کنم. دل ما هم نازکه ممکنه زیاد بهش رجوع کنم بشکنه. داستان بشه برام!

من یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد