من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

خر

الان یاهو و جی‌میل چرا قطعه؟ باز نزدیک یه مناسبتی شد احساس خطر کردین؟

ای مرده‌شور ببره این احساس خطر شما رو. اه



فردا میرم راهپیمایی!

تو انتخابات هم رای میدم، حتی اگه لازم باشه سفید بدم!

اینجا به لجن هم کشیده‌بشیم بهتر از نابودیه.

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

فکرش رو بکن چه کسی دستور می ده این کار انجام بشه و چرا
فکرش رو بکن اگه جوان های سال 57 همین ایده شما رو در مورد حکومت پهلوی داشتن
فکرش رو بکن که شاید این بهترین حالت نیست و حالت بهتری وجود داشته باشه
فکرش رو بکن ...

فکر می‌کنم که الان با دشمنی عمیقی که از طرف دولت‌های خارجی نسبت به نظام ما وجود داره هر حرکتی باعث دخالت اونا میشه و احتمال اینکه یه حرکت درستی انجام بشه و کار در اختیار خودمون قرار بگیره بسیار بسیار پایین و نزدیک به صفره! پس به نظرم تا وقتی که امید به اصلاح هست (که به اعتقاد من هنوز هست!) باید سعی در اصلاح داشت نه تغییر.
جوان‌های سال 57 با حکومتی طرف بودن که سی و اندی سال پیش با کودتای خارجی به قدرت برگشته‌بود. این نظام اما به خواست مردم ایجاد شده و هنوز هم با آرای مردم مسئولینش انتخاب میشن.

.... البته همه‌ی اینها منوط به اینه که شما انتخابات رو قبول داشته‌باشی ... که شاید شما هم تو توهم تقلبی! اگه منم معتقد به تقلب بودم دیگه مسلما هیچ دفاعی نمی‌کردم!

بگذار گمنام بمانم شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.khakrize-khaterat.blogfa.com

سلام

به خونه ی من هم یه سر بزنید

وبلاگم هر روز بروز میشه

منتظرتم

[ بدون نام ] شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ

جوان 57 تی هستم اون موقع علیه شاه خیلی راه پیمایی کردم
امروز هم بعد از سی و سه سال باز رفتم راه پیمایی
رای هم خواهم داد
فقط یک کاری کرده ام که الان حسرتش را می خورم و اون اینه که چرا در راه این انقلاب کم قدم برداشته ام
به شهدا هم قلبا غبطه می خورم

خدا شما رو خیر بده. ان‌شاءالله که موفق باشی
و وان‌شاءالله که دچار افراط و تفریط نشی مثل خیلی‌ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد