من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

فردانوشت

نمی‌دونم شاید نهایتش نتیجه‌ی خوبی داشته‌باشه این اتفاقات، ولی به هرحال دوس نداشتم ببینم که برادران عزیز ارزشی ما اینطوری به جون هم بیوفتن و پنجه بکشن به صورت هم.

خدا بخیر کنه

خدا اخلاق رو برگردونه به این مملکت

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

شنیدی تا حالا کسی که خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه؟ وقتی از یه جایی شروع شد و کسی جلوی اون آقا رو نگرفت بالاخره به این جاها هم می رسه آقا جان
برخی مواقع برای جلوگیری از سرایت یه زخم فاسد به بقیه بدن عضو رو قطع می کنن. ولی متاسفانه قطع نکردند و سرایت کرده به بقیه بدن. باید امیدوار باشیم با توکل به خدا و داروهای قوی بتونیم این عفونت رو مهار کنیم

از نظر من اون برخورد نکردن و قطع عضو نکردن مقصر شماره یکش اونایی بودن که باعث شدن هر برخوردی یا هر حرفی باعث سوءاستفاده‌ بشه. شاید اگه اون شرایط امنیتی سنگین به وجود نمی‌اومد الان اون آقاهه هنوز رئیس جمهور نبود تا درس عبرتی باشه برای دیگران!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد