من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

بر و بچز

ما رفتیم رای دادیم. حاشیه‌ی خاصی نداشت ....

... اما حال کردم از اینکه دوستان عجیب ضربه‌ی عشقی خوردن از شرکت رهبران ثابت‌قدمشون تو انتخابات! ممد تمدن و رفقا رو عرض می‌کنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com

منم رای اولی بودم
هرچن مجبور بودم سفید بدم

سفید دادنم از ندادن بهتره! مخصوصا از رای ندادن به خاطر یکی که خودش میره ویلای داداشش و از همون اطراف یواشکی میره رای میده!

آشکار شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

چرا شما به معاندان نظام و مزدوران استکبار و عوامل رژیم صهیونیستی می گی دوستان؟ این مشکوک نیست؟ شما از گروهک منافقین یا سلطنت طلب ها یا بهایی ها تغذیه اطلاعاتی نمی شی؟ شما احیانا اسب تروا نیستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد