من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

باکاری

1. از الان من کار دارم. هرکی به من بگه بی‌کار با تیر می‌زنمش (البته اگه تیرم بهش برسه). به معنای واقعی یک باکار یا به عبارت دیگه کاردار هستم.

2. اینکه این باکاری چقدر به دردم می‌خوره و چه نتایج مثبتی داره فعلا زمان لازم داره که مشخص بشه.

3. یکی ساعت 10:15 اس داده یه متنی فرستاده میگه واسم طرح بزن تا ساعت 1 می‌خوام ببرم چاپ! یه شخص دیگه هم زنگ زده میگه یه مجله 14صفحه‌ای داریم بیا واسمون طراحی و صفحه‌آرایی کن. میگم تا کی وقت دارین میگه تا فردا! والا!

4. یه حرکات زیرزمینی انجام می‌دادم اینجا. کسی که تحویلش نمی‌گیره آشکارجان شما اقلا بیا منورش کن!

نظرات 1 + ارسال نظر
آشکار سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

1. باز بگویند جوانان مملکت بی کارند
2. پول توش هست؟ اگه نیست بی کاری (بعید می دونم تیرت برسه )
3. شما هم یه طرح دانلود کن براش ببر. فکر نکنم انتظار داشته باشه بیشتر از این براش کاری کنی. طراحی و صفحه آرایی هم که کاری نداره. برو چند تا ستون بذار و الکی عکس ها رو بذار توی هر صفحه ای بعد هم اگه گفتن این چجور صفحه آرایی است بگو پست مدرنه!
4. مبارکه. چرا زیر زمینی؟ خوب معلومه تا وقتی روی زمین چیزی هست کسی به زیر زمین سر نمی زنه

1. والا! من میگم جوانان مملکت اگه متخصص باشن بی‌کار نمیشن (الان من خیلی متخصصم :دی)
2. هست ایشالا. ولی ما زیاد مادی‌گرا نیستیم ... می‌دونی که!
3. نه بابا این دفه این کارو بکنم توقعش زیاد میشه همیشه انتظار داره کاراشو دوساعته تحویلش بدم. ارزش کار میاد پایین!
4. و وقتی روی زمین چیزی نیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد