من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

این‌چندروزنوشت

دو روز شاهرود بودم. همراه ماکسی. همینطوری الکی! یه شام عروسی بی‌ربط هم خوردم!
امروز بعد از مدت‌ها الحسینی رو دیدم. تشریف آورد گرگان و شهر ما رو منور کرد. شاد شدم از دیدنش ولی خب بازم زود میره و معلوم نیست کی بیاد. کاش همیشه اینجا بود.

فردا یحتمل استاد چوپی رو زیارتش می‌کنیم. از وقتی که مزدوج شده ندیدیمش. احتمالا هماهنگ می‌کنم که با بچه‌ها یه زمان مشخصی با هم بریم پیشش چون طبعا سرش شلوغه و وقت ملاقات تک‌تک رو نداره.


نرسیدم دستی به سر و روی وبلاگ بکشیم. ایشالا تو یه فرصت دیگه.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

شام عروسی بی ربط یعنی عروسی ای که به شما ربط نداشت یا پیوندی که از نظر شما بی ربط بود؟
شاهرود حیاط خلوت گرگان محسوب می شه که برای تفریح می رید اونجا؟ اونم الکی؟
بد نیست عکس از مراسم زیارت تهیه کرده و پستی به آن اختصاص دهید. بالاخره به زیارت نمی آییم نائب الزیاره که می توانیم باشیم

عروسی به من ربط نداشت! عروسی همکارِ برادرِ دوستِ من بود!
کلا دنیا حیاط خلوت ما محسوب می‌شه! علی‌الخصوص شاهرود و امریکای لاتین!
زیارت فعلا کنسل شد تا اطلاع ثانوی! باید ببینیم چوپی کی بهمون وقت می‌ده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد