من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

زهرمار

خب فک کردین الان آهنگ وبلاگ رو عوض می‌کنم و ای یار مبارک بادا می‌ذارم به مناسبت عید نوروز؟! نخیر آقاجان اصلا از این خبرا نیست!

در راستای زهرمارسازی اوقات شما و مهمتر از اون، ایجاد حس هم‌دردی در دوستان گرامی با خودم، این آهنگ رو گذاشتم.


- دخترا فک نکنن فقط خودشون بلدن آهنگ گوش کنن باهاش گریه کنن! بعضیای دیگه هم بلدن! تازه می‌تونن در حال گوش دادن و گریه کردن هم‌خوانی هم بکنن با سیاوش کچل!

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

من با اینترنت اکسپلورر دارم سایت رو می بینم و صدایی نمی آد. نمی دونم چرا. شاید قرار نیست اوقاتم تلخ بشه
نمی دونم درست یادم هست یا نه ولی فکر کنم گفته بودی متولد فروردینی. نمی دونم تولدت رد شده یا نیومده یا اصلا این ماه هست یا نه ولی تولدت رو بهت تبریک می گم. شاید از تلخی که می خوای به دیگران بدی یه کمی کم کنه
امیدوارم یه زندگی شاد پیش روت باشه که اوقات تلخت رو یادت برده آقا. کامتان شیرین تر از عسل و لب تان همواره پر از خنده باد

از IE استفاده نکن آقا! برو Chrome یا Mozilla!
آره تولدم امروز بود می‌خواستم ببینم کسی یادشه یا نه که مثل اینکه هست! ممنون بابت تبریکت. هرچند شانسی امروز گفتی :دی
مخسی مخسی!

آشکار چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

قبلی من بودم

آشکار پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

ا؟ جددی می گی؟ آقا مبارک باشه. چه حسن تصادفی. عجیبا قریبا
واقعیتش می خواستم برم سراغ مرورگرهای دیگه ولی مسئول شبکه مون یه سری تست نشونم داد که روی IE اقلا 10 برابر سریعتر از کروم اجرا می شد. فکر کنم یه سایت بود برای تست سرعت مرورگرها
البته خودشم می گفت این فقط برای IE9 روی ویندوز 7 و کارت گرافیک خوب لپ تاپ منه که اینطوریه. می گفت اگه ایکس پی داری برم کروم نصب کن

آره واقعا تصادف جالبی بود!
میشه اون تست رو نشون بدی؟ آخه دقیقا IE تو مرورگرها کندترین هست از نظر سرعت اجرا! مدارکشم موجوده :دی شاید اونی که دیدی بیشتره «زمانی که IE برای اجرا صرف می‌کنه» بوده نسبت به بقیه!
البته مهمتر از سرعت اجرا، سرعت بارگذاری صفحات و همینطور امنیت مرورگر هست که تو این موارد هم IE از رقباش ضعیفتره. حالا ایشالا اگه فرصت بشه یه بحثی سر این قضیه می‌کنیم. البته شاید تو اون یکی وبلاگ باشه بهتره.

آشکار پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

@آشکار
اقلا 10 برابر = (جوگیری) خیلی سریعتر
برم = برو

mahta پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.luxfa.ir

همیشه از دونستن و خوندن جزئیات خوشم میومد! امیدوارم همیشه اونقدر کارت برات تازه بمونه که همه چیو با نکته هاش تو ذهنت نگهداری و واسه بقیه هم زود زود تعریف کنی! ملاصدرا میگه خاطره رو باید تو لحظه نوشت،چون هر بار که به یادش میاریم ناخودآگاه دستی به تغییرش میبریم!
موفق باشی
با آرزوی سلامتی برای هر کسی که احساس میکنه خیلی خوشبخت

منم امیدوارم
وو ممنون بابت آروزتون.
شما هم موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد