من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

زندگی سینوسی

ساعت حدود 9 صبح: جلوی آینه، با نیش باز، درحال بررسی ریش تازه تراشیده!


ساعت حدود 4 بعدازظهر: گوشه‌ی اتاق، با زانوی غم در بغل، در حال تلاش برای گریه نکردن!


ساعت حدود 6 بعدازظهر: بالای پل عابر پیاده، با نیش باز، درحال پریدن روی اتوبوس درحال عبور برای نجات مسافران اسیر در چنگ راننده (!)*


* فری اجازه نداد وگرنه عملیات با موفقیت انجام می‌گرفت :دی

نظرات 2 + ارسال نظر
فری سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

دیوونه

عاقل!

معرفی می‌کنم: فری = فردریش!

آشکار چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

کاش مطالبت تگ داشت یادم می آمد فردریش که بود. پیری است و هزار مشکل
شکل نمودار سینوسی کامل نیست و گرنه باید اتفاق دوم در ساعت یک و نیم می افتاد چون از یک تا منفی یک در 9 ساعت اتفاق افتاده است

آره یکم فشرده شد از یه طرف!
بابا فردریش دیگه!
حواس نداریا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد