من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

لهجه‌ی هرجاییِ من

«تو اون لهجه‌ت مغیث!»


- استاد اریس فرمودند به ما از پشت تلفن، پس از اینکه نشناختند و خودمان هویتمان را افشا کردیم!

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

چرا؟ مگر شما لهجه دارید؟ در نوشته هایتان که چیزی مشخص نیست. من که فکر می کنم گوش استاد شما لهجه دار می شنود

نه لهجه که ندارم فقط لهجه‌های مختلف دوستان مختلف رو حرف زدنم اثر می‌ذاره از هر بخشی از مملکت یه بهره‌ای دارم!

مهرداد جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

ازین به بعد از استاد (محترم) اریس بخواین که مکاتبه ای ارتباط برقرار کنن که با هرجایی مواجه نشن

آره خب اینم میشه! البته این مکالمه رو من شروع کردم نه اون بنده خدا.

*جدی جدی اریس رو استاد کردم :دی

مرد کوچک من جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام
دقیقا... اگر لهجه نداشتی حتما گرگانی نبودی!
خلی وقت بود اینجا نیامده بودم.
راستی سال نوتون مبارک

سلام
انقدر از سال گذشته که نمی‌دونم باید سال 91 رو تبریک بگم یا سال 92 رو :دی (بزرگنمایی کردم در حد فردوسی!)
قدم رنجه فرمودید. خوش اومدین واقعا
والا این لهجه‌ی ما همونطوری که گفتم هرجایی شده! یه تیکه اصفهانی یه تیکه رشتی یه تیکه گرگانی! فاجعه‌ای شده اصلا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد