من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

از مَلی تا اِلی

از وقتی ما تصمیم به ازدواج گرفتیم، خانمِ مَلی، علی، خانمِ مرضی، وحید، سعید، خانمِ رضوان، امید و خانمِ الی ازدواج کردن! فک کنم اگه دو سه سال دیگه با همین روند پیش بریم مشکل ازدواج جوانانِ کشور به طور کلی ریشه‌کن بشه!
نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

چه جالب انگیز! آدم یاد داماد خوش قدم میفته و اینکه در زمینه های دیگه شباهت غریبی بین این حالت تو و حال و روز من هست.
به هر حال من به نوبه ی خودم از طرف تمامی جوانان (از این لی تا آن لی و همه ی لی ها) از تو و این تصمیم جادو افکنت قدردانی می کنم.

خواهش می‌کنم قابل نداره. به هر حال ما در خدمت این آب و خاکیم دیگه!

آشکار یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

آقا مبارکه انشالله. من به نوبه خودم به شما و همه لی ها تبریک می گم. امیدوارم خداوند امثال شما رو زیاد کنه

سلامت باشی. به غیر لی‌ها تبریک نمیگی؟ همشون لی نبودنا!

مرد کوچک من سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

شما رو خبر الهام رو شنیدن پس
مبارکه ایشالا یه زودی برای خودتون!

بله دیگه خبرش همه جا پخش شده!
ایشالا! (چقدم من خجالتی‌ام)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد