من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

My Name Is ...

اسم و فامیلم رو روی برگه‌ی سوالات سیستم عامل نوشتم تا به استاد تحویل بدم، بغل‌دستی‌م با تعجب سعی می‌کنه چیزی که نوشتم رو بخونه و بعد از نتیجه نگرفتن از تلاش مذبوحانه‌ش، عاجزانه می‌پرسه الان اینی که اون بالا نوشتی چیه؟ یعنی اسم و فامیلته اینا؟

یعنی همچین اسم و فامیلی داریم ما!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

باید بهش توضیح می دادی که این اسم و فامیله به زبان سیستم و تازه به خاطر اینکه شما توی تلاش و زحمت و هنگ کردن بیشتری نیفتین از صفر و یک استفاده نکردم.
کجا امتحان می دادی که بغل دستیت نمی شناختت؟

یه کلاسمون با علوم کامپیوتریا مشترکه یه سریاشون منو نمیشناسن هنوز!

آشکار یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

نه آقا شما اشنباه متوجه شدی. ایشون فکر کرده بود شما جواب یکی از سوالات امتحان رو نوشتی. می خواست اگه شما بگی نه بعدش ازت بپرسه: خوب اگه اسم و فامیلت نیست جواب سوال چنده؟

مرد کوچک من سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

خب میتونستی بعد از امتحان براش ترجمع کنی شاید تو امتحان بعدی به کارش بیاد

می‌خواد چیکار خب؟ بالای برگه‌ش اسم منو هم بنویسه که استاد بیشتر تحویلش بگیره؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد