من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

اینترنت مِیلی

فک کن رفتی یه خونه اجاره کردی، یه مدتی توش زندگی کردی بعد یه روز که خوش و خرم از سر کارت داری میای خونه، می‌بینی که در باز نمیشه! یه مدتی دور خودت می‌چرخی بعد به ناچار زنگ می‌زنی به صاحب‌خونه. میگه ها؟ میگی آقا این درِ خانه‌ی ما وا نمِشه! میگه پاشو بیا اینجا کلید جدید خونه رو بهت بدم، قفلشو عوض کردم!


یعنی همچین مخابراتی داریم ما! اینترنتمون قطع شده، چند بار زنگ می‌زنیم جواب نمیدین؛ بالاخره جواب میدن، می‌فرمایند که مودمتون رو بیارین اینجا واستون درست کنیم! میگم بگو چیکار کردین خودم درستش می‌کنم! می‌فرمایند که پسورد اینترنتتون رو واستون عوض کردیم! دستتون درد نکنه واقعا! 

فک کنم واسه یه ملت دیگه‌ای هم همین مشکل پیش اومده باشه. آخه خریّت تا چه حد؟ اگه یکی زنگ نزنه به شما چی؟ باید قطع بمونه اینترنتش؟

نظرات 4 + ارسال نظر
آشکار یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

بده به فکر امنیت شما هستن؟ خوبه یه نفر بره پسورد 3 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات رو بذاره تو سایتش بعد این کار رو بکنن؟ خوب پیشگیری بهتر از درمانه دیگه. تازه برنامه دارن ماهی یک بار این کار رو بکنن تا قشنگ اشک تون رو در بیارن
قحطی خدمات دهنده است اونجا که از مخابرات سرویس می گیری آقا؟ به نظرم مخابرات رو تحریم کن برو سراغ یه سرویس دهنده دیگه (مثلا وایمکس مبین نت) مثل همین کاری که با بلاگفا کردی و اومدی این جا

والا قدیما از پارس می‌گرفتیم ولی به خاطر کاهش هزینه رفتیم سراغ مخابرات! با این اوضاع در پیتی اینا احتمالا مجبور بشم همین کاری که شما میگی رو بکنم.
امنیت بخوره تو سرشون. میگه برگردان داشتیم مجبور شدیم دوباره اطلاعات رو وارد کنیم مجبور شدیم عوضش هم بکنیم!

مهرداد یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

احتمالا ماجرا از جای دیگه آب می خوره، کسی اطلاعات وبلاگ شما رو رو سایتش منتشر کرده و شما لو رفتین، لذا یکی از کارمندای مخابرات که شیفته ی وبت شده، خواسته یه سوژه برای وبلاگت جور کنه اینطوری حالتو گرفته ورنه مگه می شه مخابرات همچین کاری کنه؟!!

برادرجان! این مخابرات یه حماقتایی می‌کنه که این یکی جلوش هیچه! خبر نداری!

مرد کوچک من سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

همش به خاطر خودتونه به این میگن امنیت بالای اجتماعی فرهنگی در جامعه... آخه خیلی کم پیدا میشه صاحب خونه‌ای که ایجور به فکر مستاجرش باشه‌ها

آره واقعا دستشون درد نکنه مخصوصا که به بعضیا لطف بیشتری کرده: قفل رو برداشته و جاش در خونه رو کلا گل گرفته! حالا باید منتظر باشن تا دوباره اونجارو تخریب کنن و در بذارن!

مرد کوچک من سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

امیدوارم که غلط املایی ما در کامنتای پست قبل از دید آقای آشکار مخفی بماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد