من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من اصلا نمی‌خوام دیگه آروم باشم. نمی‌خوام! نمی‌تونم که بخوام!

این همه آروم بودم به کجا رسیدم مثلا؟

می‌خوام وحشی باشم. پاچه بگیرم. حرفیه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ

عنوان پیشنهادی : عصیان گر
حرفی نیست فقط دردسرش زیادتر از آرامش است. اگر مشکلی با آن ندارید این گوی و این میدان. بسم الله

تحقیقات نشون داده که فحش دادن باعث تسکین درد میشه. (مدارکش موجوده ولی فعلا در دسترسم نیست که نمایش بدم!). پاچه گرفتن که طبیعتا باید تاثیر مناسبی داشته باشه

مهرداد سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

چه خوبه عصبانیت هم جایگاه خودشو پیدا کنه و بروز کنه و حرفشو بزنه
حرفی نی

بله خوبه!

من سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

هر چیزی در جای خودش خوبه حتی عصبانیت!
بیخودی که نمیشه پاچه ی کسی رو گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد