من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

دیشب مجددا حاجی منتقل شد به تهران. این بار با آمبولانس :|

البته جهت راحت شدن خیال آشکار عزیز، باید قید «با اعوان و انصار» رو اضافه کنم! بنده به دلیل امتحانات فعلا نرفتم.


امتحانات رو می‌دیم. دوتا تا حالا گذشت که عجیب کم خوندم و عجیب خوب دادم! اصلا انگار الهام میشه بهم سر جلسه! کمتر از نصف وقت امتحان رو می‌مونم و با قدرت میام بیرون!

پس فردا شبکه دارم و شنبه مدار الکترونیکی! فاجعه در راه است احتمالا

نظرات 3 + ارسال نظر
آشکار دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

اعوان و انصار چرا با آمبولانس رفتن؟ مگه بیماری حاجی واگیر داره؟
امیدوارم حالا که تنهایی حواست رو به درس جمع کنی. من که دعا می کنم هم حاجی و هم اعوان و انصار زودتر حالشون خوب بشه برگردن پیشت

ظاهرا قصد کردی که از ما بیهقی بسازی! سوالایی می‌پرسیا!:
حاجی سوار بر آمبولانس به تهران عزیمت نمود، حاج‌خانم نیز هم. حاجی به جهت بیماری و حاج‌خانم به قصد همراهی. اعوان و انصار نیز در پی آمبولانس، با پراید! در این جمع حاجی سخت بدحال بود، ولاغیر!
خوب شد الان؟

مهرداد دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

وای کی میشه تموم بشه ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت ا م ت ح ا ن ا ت

یاد رضا امیرخانی افتادم با این تکرارت! اول تیر تموم میشه آقاجان

مرد کوچک من سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

خدا کنه امتحانو خوب پشت سر بذاری
شرایط سختیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد