من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

من کده

اینجا ملک شخصی من است ...

خواب

دیشب به دایی گفت مدارکمُ بفرست آلمان ببین اونا چی می‌گن. دایی گفت چشم شنبه می‌فرستم. یه ساعت بعدش به دایی گفت مدارکُ که فرستادی و اونام جواب دادن! چی گفتن؟! حالا بیا قانعش کن که همین یه ساعت پیش تازه به دایی گفتی بفرسته مدارکُ!


حالش بهتر شده. صبح به حاج‌خانم می‌گفت خواب دیدم خوب شدم. از صبح تا حالا هی راه می‌ره. حتی بدون کمک من. من یکم نگران می‌شم از دیدنِ خواب‌های خوب. خدا کنه واقعا خیر باشه. می‌رم دست می‌کشم رو سرش، گریه‌ش می‌گیره. آبجی می‌گه که قبلا گفته بود هروقت میلاد رو سرم دست می‌کشه یه جوری می‌شم!


منم صبح یه خوابی دیدم. وقت خوابم وقتِ خواب‌های چرت بود! بعد از طلوع آفتاب معمولا پرت و پلا می‌بینم. ولی این یکی فرق می‌کرد. خواب دیدم با بابابزرگ بودیم. منو چندتا از نوه‌هاش. با هم یکم راه رفتیم. تو قبرستون بودیم! رفتیم تا رسیدیم به یه قبر. دخترخاله‌م رو یادمه که بالاسر قبر ایستاده بود و احتمالا گریه می‌کرد. قبر بابابزرگم بود! بابابزرگ آروم می‌رفت طرف قبر. با خنده و خوشحال می‌گفت من که سنی ندارم! تازه 54 سالمه! آبجی ولی می‌گفت نه بابا دیگه این همه عمر کردی دیگه! بابابزرگ آروم رفت کنار قبر خودش. دراز کشید. پارچه‌ی روی قبر رو مثل ملافه کشید رو سرش و خوابید! و من بیدار شدم!

خوابش رو ندیده بودم تو این یه سال. اولین بار بود. آبجی می‌گه منم هروقت می‌بینمش خوشحاله و می‌خنده. وقتی هم بود همش می‌خندید. یادش بخیر بابابزرگ شاد!

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدآقایی جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

سلام
حالتون خوبه؟
با اینکه یک روز گذشته ولی عیدتون مبارک.انشالله هر روزتون عید باشه

انشالله خوابتون خیره.میگند آدم وقتی یه خوابی میبینه و ازش سر در نمیاره چهارتا قل هو لله بخونه همه چیز حله....

با اجازه لینکت کردم که همیشه بیام و مطالبت را بخونم.
به ما هم سر بزن.

سلام برادرجان
ممنون
عید شما هم مبارک
خوندم! ممنون از توصیه. همین که اومدی یه چیزی خوندی بعد کامنت گذاشتی بسیار ممنونیم! معمولا دوستان میان از این کامنتای خرکننده می‌ذارن که "مثل همیشه بسیار زیبا نوشتی" یا "باهات کاملا موافقم" یا ... و "به منم سر بزن" :دی

سر هم می‌زنم بهت!

آشکار شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

خواب خوب که خوبه چرا نگران می شی؟ ایشالله که خیره
می گن وقتی یه نفر مرحوم می شه و توی خواب می خنده یعنی جاش اون دنیا راحت و خوبه. حتما اعمال خیر داشته و خدا ازش راضی بوده که می خندیده دیگه. خدا رحمتش کنه
به نظرم بهتر بود عنوان پست : خواب و آبجی باشد. در سه پاراگراف از 4 تا اسمش تکرار شده بود

آره این روزا نقش آبجی زیادتره تو داستان ما
ایشالا که خیر باشه همه‌ی این خوابا

مرد کوچک من دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام اوه من چقدر پست نخونده دارم باید سر فرصت بیام
ولی خواب آدم مرحوم تو خوب خوبه ایشالا که خیره و حال حاجی هرچه زودتر بهترو بهتر میشه و جای نگرانی نیست ایشالا شما و آبجی هم بیشتر وقت بذارین براش
من همیشه خبر حاجی و از احساس تنهایی می‌گیرم و همیشه دعا گو هستم خدا جمیع مریضان رو لباس عافیت بپوشاند.

سلام
ممنونم از لطفی که دارین. امیدوارم که واقعا خوب بشه و امیدوارم تو موقعیتای بهتر جبران کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد